سرمربی شهرداری تبریز: تا آخرین نفس مبارزه می کنیم

به گزارش جمعه شب ایرنا، ‘بیژن عزیزی’ در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما نمایش خوبی در دیدار هفته گذشته برابر نفت آبادان داشتیم و این نمایش را امروز در امور دفاعی برابر استقلال تکرار کردیم.

وی افزود: در دیدار برابر استقلال به روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودیم که متاسفانه در این راستا موفق نبوده و فرصت چندانی برای گلزنی نداشتیم.

عزیزی ادامه داد: رساندن تیم به شرایط مناسب در خط حمله و دفاع نیاز به زمان دارد که در حال حاضر ما اصلا فرصتی نداریم.

سرمربی شهرداری در خصوص نمایش تیمش در دیدار امروز با استقلال افزود: با بازی متمرکز در میانه میدان به خوبی فضاهای موجود را از بازیکنان خلاق استقلال گرفته و هیچ فرصتی گلزنی مناسبی به آنان ندادیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند برای رسیدن به شرایط بهتر نیاز به ۳ امتیاز داشتیم اما رسیدن به یک امتیاز هم در ورزشگاه آزادی برای ما خوب بود.

عزیزی افزود: بازیکنان شهرداری تبریز توانایی های بالایی دارند و اگر به سطح فنی آنان اطمینان نداشتیم هرگز در این مقطع حساس سرمربیگری نماینده تبریز را قبول نمی کردم.

سرمربی شهرداری در خصوص اتلاف وقت بازیکنان این تیم که باعث اعتراض هواداران و بازیکنان استقلال شد، اظهار داشت: به هیچ عنوان این مساله را قبول ندارم و همانطور که در نیمه نخست ‘حنیف عمران زاده’ مدافع استقلال چند مرتبه به روی زمین افتاد بازیکنان ما نیز بر اثر سنگینی بازی مصدوم شدند. مطمئن باشید در تیمی که من حضور داشته باشم اتلاف وقت جایی نخواهد داشت.

گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری تبریز در جریان هفته سی دوم لیگ برتر باشگاه های کشور استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف کرد.

۳۷۸۳**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۹۲۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.