سرمربی فصل آینده ماندنی است؟

۱۹فروردین۱۳،

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در جلسه ای ویژه با فتح اله زاده حضور یافت و در این جلسه وی در خصوص وضعیت خود و تیم با مدیریت تیم گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که شرایط برای این تیم به گونه ای است که می تواند از هم اکنون در خصوص آینده و شرایط خود و تیم بحثی را انجام دهد.

در این خصوص اعلام شده است که اوضاع برای این مربی فراهم است تا یک فصل دیگر قراردادش را با آبی ها تمدید کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و امیر قلعه نوعی در پی این است که تصمیم جدی را در این خصوص اتخاذ کند.

وی در نظر دارد که بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرد و شرایط را طوری پیش ببرد که به نفع وی باشد، اما علی فتح اله زاده اعلام کرده است که امیر قلعه نوعی سرمربی فعلی تیم استقلال است که قرار است در فصل آینده نیز به عنوان سرمربی این تیم را همراهی کند.

اعلام شده است که توافق بین طرفین انجام نشده است اما از سوی مسئولان عنوان شده است که این اتفاق عملی می گردد و قلعه نوعی گزینه اول حضور در تیم استقلال برای فصل آینده است زیرا شرایط برای ماندن وی در تیم مناسب است و اگر مشکلات مالی حل شود، سرمربی فعلی استقلال نیز مشکل خاصی با این موضوع ندارد که در تیم استقلال بماند و این تیم را همراهی کند.

شایان ذکر است اعضای تیم استقلال اعلام کردند که اوضاع برای این تیم به گونه ای است که تغییر در رأس کادر فنی آبی ها به نفع این تیم پیش نمیرود و آبی ها می توانند با حضور امیر قلعه نوعی در تیم با اوضاع کاملاً ایده آلی روبرو شده و فصل آینده را آغاز کنند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.