سرمربی هلند: شکست برابر دانمارک باور کردنی نبود

به گزارش ایرنا،’برت فان مارویک ‘ بعد از شکست تیمش در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت های اروپا مقابل تیم دانمارک، همچنین با انتقاد از داور بازی، گفت: داور یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت.

مارویک افزود: ما حتما باید بازی بعدی برابر آلمان را پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و هیچ چاره ای جز این نداریم .

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در عین حال تاکید کرد که پیروزی مقابل آلمان در دیدار بعدی نیز کار ساده ای نخواهد بود اما باید هدف اصلی بازیکنان تیمش باشد.

‘مورتن اولسن’ سرمربی تیم ملی دانمارک نیز درحالی که از پیروزی روحیه بخش تیمش بسیار خوشحال بود، گفت: به این پیروزی که با تلاش بازیکنانم بدست آمد افتخار می کنم .

اولسن نمایش بازیکنان خود را عالی توصیف کرد و گفت: بطور طبیعی هلندی ها فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما ما دفاع خوبی برای محافظت از دروازه خود ارائه کردیم .

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک، افزود:برای شکست دادن تیم درجه اولی مثل هلند باید در بالاترین سطح فوتبال بازی کنید که ما امروز موفق به این کار شدیم.

اولسن باردیگر تاکید کرد: ما تیم بهتری بودیم و در ۱۰ دقیقه آخر بازی کاملا مشخص بود که بازیکنان ما کمتر خسته بودند.

‘مارک فان بومل’ کاپیتان تیم فوتبال هلند و داماد سرمربی این تیم، بهت زده از باخت مقابل دانمارک،گفت: من نمی دانم چه بگویم، ما باید دو بازی باقیمانده در گروه مقابل آلمان و پرتغال را حتما پیروز شویم.

فان بومل با بیان اینکه باخت به دانمارک را باور نمی کند،گفت:ما این بازی را درحالی باختیم که فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم .

کاپیتان تیم فوتبال هلند در پایان تاکید کرد که ترجیح می دهد پیروز از زمین مسابقه خارج شود تا اینکه یک بازی زیبا به نمایش بگذارد اما نتیجه را واگذار کند.

‘مهمت شول ‘ ملی پوش سابق آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به عنوان مفسر شبکه تلویزیونیARD،درمورد این دیدار گفت: هلند فرصت های زیادی برای گلزنی در این بازی زیبا داشت اما با دفاع محکم دانمارک روبه رو شد و یاران اولسن نیز در ضد حملات موفق ظاهر شدند.

شول بازی بعدی مقابل آلمان را برای هلندی ها بازی مرگ و زندگی خواند و گفت: البته امیدوارم بازی مقابل هلند برای آلمان نیز به منزله فینال زودرس نباشد.

دیدار تیم های فوتبال هلند و دانمارک از گروه B مرحله گروهی رقابت های جام ملت های اروپا، یورو ۲۰۱۲، شنبه شب با نتیجه یک بر صفر به سود دانمارک به پایان رسید.

۱۵۹۲اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۴۷۰۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.