سرمربی وزنه‌برداری ملی حفاری: در لیگ امسال هم پدیده به تیم ملی معرفی می‌کنیم

۲۱ام بهمن ،

1527.jpg

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی حفاری ایران گفت: در فینال لیگ برتر هم از وزنه‌برداران بومی خود و هم از ملی‌پوشان المپیکی استفاده خواهیم کرد.

فراز رامهرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از هفتم بهمن ماه اردومان آغاز شده و در حال حاضر وزنه‌بردارانمان در وضعیت خوب و مطلوبی می باشند و تا روز فینال نیز آماده خواهند شد، البته ارنج تیم را پس از دو رکوردگیری پشت سر هم مشخص می‌کنم.

رامهرمزی دربارهٔ وضعیت رکوردهای ملی‌پوشان المپیکی تیم خود نیز بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم به طور حتم آنها تا روز فینال به رکوردهای خو د می‌رسند. البته ورزشکاران بومی تیم نیز نظیر یاسین باقری، محمد کرم زاده، رکوردهای قابل توجهی دارند که فکر می‌کنم بتوانند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنند. در واقع افتخار ما این است که در هر فصلی از مسابقات، یکی، دو پدیده معرفی کنیم، همانند نواب نصیر شلال که در المپیک لندن موفق شد مدال نقره کسب کند.

سرمربی تیم ملی حفاری ایران با اشاره به رقابت نزدیک این تیم با مناطق نفت خیز، تصریح کرد: با توجه به این که در این دو تیم ورزشکاران خوبی کار می‌کنند، هر ساله رقابت جذاب و دیدنی بین دو تیم وجود دارد و به طور ۱۰۰ درصد فینال جذابی خواهیم داشت. البته طبق قانون ما از سه ملی‌پوش بیشتر نمی‌توانیم استفاده کنیم و از سوی دیگر در مناطق نفت خیز نیز چهره‌های سرشناسی همانند سید مهدی پانزوان، جواد نادری، رسول تقیان و سهراب مرادی حضور دارند که به جذابیت هفته‌ پایانی لیگ می‌افزاید.

سرمربی تیم ملی حفاری ایران در پایان بیان کرد: در فینال اگر وزنه‌بردارانمان با همین وضعیتی که دارند به روی تخته مسابقات بروند به نظرم نتیجه‌ خوبی خواهیم گرفت. البته همیشه این رویکرد را داشته‌ام که تمام وزنه‌برداران چه ملی‌پوش و چه بومی، در کنار وزنه زدن باید پاک باشند و خوشبختانه هیچ مشکلی از لحاظ دوپینگ نداریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رشید بهداروند:

    با سلام.
    ایشان هم از لحاظ اخلاقی نمونه است و هم از لحاظ پهلوانی انشاالله همیشه در تمام مراح زندگی موفق و پیروز باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.