سرمستی مجری شبکه من وتو از پخش رقص در تلویزیون!

سرمستی مجری شبکه من وتو از پخش رقص در تلویزیون!

مجری شبکه من وتو از اینکه برای اولین بار در تلویزیون ملی کره شمالی برنامه رقص پخش شد از خوشحالی سراز پا نمی شناخت و سرمست شد.

جام نیوز، مجری شبکه من وتو به خاطر خبری که می خواست اعلام کند از خوشحالی سر از پا نمی شناخت. خبر از این قرار است که برای اولین بار تلویزیون ملی کره شمالی، رقص شخصیت های دیزنی [شخصیت های کارتونی] در تلویزیون ملی کره شمالی را پخش کرد.

 

مجری من وتو که از اعلام خبر رقص شخصیت های کارتونی در تلویزیون کره شمالی سرمست شده بود در ادامه با بیان اینکه «”کیم جونگ اون” رهبر جدید کره شمالی به خاطر تحصیل در غرب تصمیم گرفته است دروازه های این کشور را –که همچنان یک کشور کمونیست است و فرهنگ بسته ای دارد- به فرهنگ های دیگر باز کند» افزود: «به نظر من این یک قدم بزرگی است، چون همیشه فرهنگ غرب را به عنوان آلودگی معنوی و حتی خطرناک تر از آن به عنوان سم در نظر می گرفتند!»

 

وی افزود: «رهبر جدید کره شمالی برنامه ریزی طولانی مدت دارد که این [اقدام] اولین قدم وی برای پیشرفت[!] فرهنگ کشورش بود»

مجری من و تو در پایان ابراز امیدواری کرد که کشورهای دیگری که فرهنگ بسته ای[!!] دارند دروازه هایشان را به روی فرهنگ های دیگر بازکنند!

ناگفته نماند منظور این مجری از فرهنگ های دیگر همان ابتذال وفساد فرهنگ غرب است که شبکه من و تو از بدو تأسیس تاکنون ضمن معرفی آن به عنوان بهترین فرهنگ حاکم بر دنیا، رسالت تبلیغ و ترویج آن را در برنامه هایش به خوبی به انجام رسانده است.

 

گفتنی است، این شبکه بارها ضمن حمله به فرهنگ اصیل ایرانی، مذهب و دین داری مردم ایران را بزرگ ترین عامل عقب ماندگی و عدم پیشرفت – بخوانید پذیرش فرهنگ غرب- معرفی کرده است.

 

شایان ذکر است، هفته گذشته گزارشگر شبکه من وتو که از یکی از فیلم های ضدایرانی گزارش تهیه می کرد، جای فیلم هایی که زنان داخل حمام را نشان بدهند را در سینمای ایران خالی دانست! این گزارشگر شدیدا از دیدن این فیلم ها در سینمای ایران احساس دلتنگی می کرد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.