سرنشین پراید زنده زنده در آتش سوخت

رییس اورژانس تهران از انفجار یک دستگاه خودروی سواری پراید و تصادف سریالی و خونین یک دستگاه تریلر خبر داد.
به گزارش ممتازنیوز حسن عباسی، در تشریح این حوادث در کمربندی اندیشه، گفت: در ساعت ۵:۵۰ صبح چهارشنبه تکنیسین‌های اورژانس از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ در جریان وقوع یک فقره انفجار پس از کمربندی اندیشه قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس با حضور در صحنه حادثه دریافتند که یک دستگاه خودرو سواری پراید بنا به دلایلی منفجر شد، گفت: بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان پراید داخل خودرو محبوس و در آتش سوخت و سرنشین دیگر نیز بر اثر انفجار از خودرو بیرون پرتاب شده و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
عباسی با بیان اینکه یک دستگاه تریلر نیز پس از وقوع این حادثه برای عدم‌برخورد با پراید از مسیر خود منحرف شد، گفت: این تریلر پس از انحراف از مسیر اصلی وارد لاین مخالف شد و قیچی کرد.
رییس اورژانس تهران با بیان اینکه این تریلر پس از قیچی‌کردن با یک دستگاه کامیون، یک دستگاه تاکسی سمند و پراید برخورد کرد، گفت: متاسفانه بر اثر برخورد تریلر با این خودروها، پنج نفر مصدوم شدند که حال عمومی تعدادی از این افراد نامساعد گزارش شد.
وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان تامین‌اجتماعی شهریار منتقل شده‌اند، گفت: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، تکنیسین‌ها این مصدومان را با پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ماتاشار آشوداکا:

    به نظر میرسه بخاطر کپسول گاز بوده باشه چون این مدل ۱۴۱ صندوقش به صندلی های عقب وصله و امکان آتش سوزیش خیلی بیشتره

  2. ابراهیم:

    کارخانه سایپا رو باد منفجرش کنن…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.