سرنوشت بازیگران کودک فیلم‌های پوران درخشنده در یک فیلم

پوران درخشنده‌ بازیگران سه فیلم «رابطه»،«پرنده کوچک خوشبختی» و «بچه‌های ابدی» را در قالب فیلمی به نام «ما سه نفر» مقابل دوربین می‌برد.
این کارگردان سینما در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: علیرضا رضاییان‌، عطیه معصومی و علی احمدی‌فر بازیگران این سه فیلم بودند که برای اولین بار مقابل دوربین رفتند، در فیلم «ما سه نفر» به سراغ آنها می‌رویم و به تاثیر سینما در زندگی‌شان می‌پردازیم.
وی افزود:‌ رضاییان بازیگر فیلم «رابطه» در حال حاضر دو بچه دارد و در کارگاه دوچرخه سازی مشغول به فعالیت است،‌ عطیه معصومی بازیگر «پرنده کوچک خوشبختی» در فروشگاهی در مجتمع میلاد نور فعالیت دارد و علی احمدی فر هم بازیگر فیلم «بچه‌های ابدی» توانسته از طریق این فیلم اقامت کانادا بگیرد و در انجمن سندروم دان آنجا پذیرفته شده تا آموزش ببیند.
درخشنده فیلم «ما سه نفر» را با موضوع سرنوشت این سه نفر عنوان کرد و گفت: این سه از طریق بازی در این فیلم‌ها اعتماد به نفس پیدا کردند و مسیر زندگی‌شان متحول شد. در این فیلم در کنار بخشی از تصاویر قدیمی‌، به زندگی امروزشان می‌پردازیم.
وی که فیلمنامه این کار را با همکاری طهماسب صلح‌جو و فرشته صدر عرفایی نوشته است خاطرنشان کرد: به دنبال پیدا کردن حمایت کننده مالی هستم و امیدوارم کار به زودی اجرایی شود.
درخشنده درباره فیلم «هیس، دخترها فریاد می‌زنند» آخرین ساخته سینمایی‌اش به ایسنا گفت: محمدرضا دلپاک مشغول صداگذاری و کارن همایون‌فر کار ساخت موسیقی را انجام می‌دهد.


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.