سرنوشت بازی Phantom Pain معلوم شد

۱۴فروردین۱۳،

 

هیدئو کوجیما، بازی‌ساز بزرگ ژاپنی و خالق سری بازی‌های Metal Gear در مراسم GDC یا همان کنفرانس بازی‌سازان در سانفرانسیسکو پرده از راز تریلر نمایش داده شده در مراسم بهترین بازی سال شبکه اسپایک برداشت و رسما اعلام کرد که The Phantom Pain پنجمین Metal gear Solid خواهد بود.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ هیدئو کوجیما، کارگردان استودیوی کوجیما پروداکشن که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت کونامی به حساب می‌آید در مراسم GDC امسال در سانفرانسیسکو حضور پیدا کرد و از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در کنار موتور تازه بازی سازی Fox Engine رونمایی کرد.
 
ویدئویی که چند ماه پیش با نام Ground Zeroes انتشار یافته بود، در واقع پیش در آمدی بر اتفاقات The Phantom Pain خواهد بود و به نظر می‌رسد هنوز مشخص نیست که کمپانی کونامی چه نتیجه‌ای در مورد این دو گرفته است. یکی از سخنگویان این شرکت اعلام کرد که این دو، جدا از یکدیگر بوده و یک بازی محسوب نمی‌شوند اما توضیحات بیشتری در این مورد داده نشده است. داستان GZ در سال ۱۹۷۴ اتفاق می‌افتد و TPP در سال ۱۹۸۳ پیگیری می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا Solid Snake در کنار Big Boss در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر. تا به حال این موضوع مشخص شده که صداپیشه این دو کاراکتر که David Hayter نام داشت دیگر در این پروژه حضور نخواهد داشت و کیفر سادرلند، بازیگر نقش جک باور در سریال ۲۴، جایگاه وی را پر خواهد کرد.
 
اوایل پاییز، کوجیما از متال گیر بعدی با نام Ground Zeroes رونمایی و ویدئویی چند دقیقه‌ای از بازی منتشر کرد. پس از آن، بازی تا اواخر سال ۲۰۱۲ فراموش شده بود، تا اینکه در مراسم Video Game Award 10، تریلری مرموز از بازی‌ای با نام The Phantom Pain انتشار یافت که نشانه‌های موجود در آن ویدئو و تصاویر به شدت یادآور سری MGS بود. سازنده بازی نیز Joakim Morgen سوئدی و استودیو بازی‌سازی‌اش با نام Moby Dick اعلام شد. Joakim با کمی تغییر همان Kojima است که تقریبا در همان اوایل این موضوع لو رفت که این بازی همان MGS و Joakim Morgen همان کوجیمای ژاپنی است. در نهایت هفته قبل، کوجیما رسما به بازی رسانه‌ای خود پایان داد و با موفقیت توجه تمامی رسانه‌های بازی‌های ویدئویی را به سمت خود جلب کرد تا گیمرها را آماده بزرگ‌ترین ساخته خود تاکنون کند. گفته شده که این بازی برای کنسول‌های X360 و PS3 منتشر می‌شود اما با توجه به کیفیت تصاویر نشان داده شده، می‌توان انتظار داشت که این بازی همزمان، برای کنسول‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت هم منتشر می‌شود و منحصر به نسل هفتم باقی نخواهد ماند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.