سرنوشت فرگوسن iبه کجا می انجامد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

من از کارم لذت می برم و اگر روزی iبه زمین مسابقه رفتم احساس نمودم دیگر لذتی در گرفتن ۳ امتیاز بازی و یا هیجان حین بازی برایم لذت بخش نیست بلاشک بازنشست می شوم.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز،به نقل از  فوتبال آنلاین اد وودوارد مدیر منچستر یونایتد اظهار داشت که درباره جایگزینی فرگوسن بحث های لازم انجام شد اما تا iبه مرحله ی عمل رسیدن آن راه درازی باقی است.

“اد” اظهار داشت: که لیستی تهیه نموده ایم که اسامی اشخاص موردنظر برای جایگزینی فرگوسن در آن درج شده امّا این لیست فعلا در کشو با در قفل شده می باشد و تا پایان کار او و سکان داری اش در تیم منتظر خواهیم ماند.

او در این باره گفت : ما تصویر واضحی از اینکه چه وقت یک مربی جدید لازم داریم واین که چه چیزهایی از او انتظار داریم در ذهن خود ساخته ایم و iبه موقع iبه همه ی این ها رسیدگی خواهم نمود .اتمام بحث و گفتگوها و نتیجه ی آن بصورت یک پرونده در دفتر کار من است و فعلا هم دوباره مورد بررسی قرار نخواهد گرفت .

وودوارد اضافه نمود:اسامی مانند خوزه مورینیو،پپ گواردیولا و همین طور دیوید مویس برای مدت طولانی بعد از بازنشسته شدن فرگوسن در یاد iبهترین باشگاه های انگلیس باقی خواهد ماند.

فرگوسن در سن ۷۰ سالگی در مصاحبه ی سال قبل این گونه گفت : اگر سلامتیم iبه خطر نیفتد فکر نمی کنم مانعی داشته باشد ۲ یا حتی ۳ سال دیگر در صحنه باقی بمانم. از مربی هر تیمی انتظار می رود که تیمش را iبه سمت نتیجه گرفتن سوق بدهد تا جایی که تیمم شرایط خوبی داشته باشد و در کارم استقامت نشان دهم چرا بازنشست شوم! من از کارم لذت می برم و اگر روزی iبه زمین مسابقه رفتم احساس نمودم دیگر لذتی در گرفتن ۳ امتیاز بازی و یا هیجان حین بازی برایم لذت بخش نیست بلاشک بازنشست می شوم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.