سرویس‌دهی ویژه iبه هواداران پرسپولیس

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

    محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی با شرکت همراه اول قرارداد همکاری امضا کرد.

این قرارداد در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین‌المللی امضاء شد.

به گزارش تفسیری فارس، بعد از امضای قرارداد، صدوقی مدیرعامل همراه اول گفت: بدون شک همراه اول که از چندی پیش نسبت iبه دادن خدمات iبه هواداران پرسپولیس iبه صورت آزمایشی اقدام کرد، حدود ۵میلیون فوتبالی را زیر پوشش قرار داد. در حال حاضر ۱۵۰هزار هوادار فوتبال زیر مجموعه همراه اول تسهیلات می‌گیرند. انشالله با عضوگیری از پرسپولیسی‌ها، با شرایط خاص بتوانیم این موضوع را چند برابر کنیم.

وی افزود: دعا می‌کنیم پرسپولیس از امروز همه بازی‌های خود را ببرد، بعد از هر برد پرسپولیس iبه کلیه هواداران زیرمجموعه ۱۵دقیقه مکالمه رایگان و سی پیامک هدیه خواهیم داد و انشالله از این iبه بعد علاقه‌مندان iبه پرسپولیس با پیامک iبه شماره ۸۰۴۰ می‌توانند عضو ما شوند. البته در صورتی که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود هدایای ویژه‌ای فقط با سه هزار تومان در یک نیم فصل iبه هواداران خواهیم داد.

رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در اینباره گفت: این درآمدزایی iبه نوعی کمک iبه باشگاه پرسپولیس است. انشالله iبه زودی سیم‌کارت‌های پرسپولیس را برای هواداران خون گرم خودمان iبه فروش می‌رسانیم. هواداران می‌توانند با خرید این سیم‌کارت‌ها iبه ما کمک کنند، حتی ما این دفتر را آماده کرده‌ایم که هواداران ما با پیامک iبه شماره ۸۰۴۰ کارت‌های هواداری خود را iبه صورت اقساط بخرند. یعنی با قبض موبایل که iبه باشگاه نیز کمک شود.

این کارتها سرویس‌های رایگانی نیز دارد که iبه هواداران اختصاص پیدا می‌کند.

هواداران پرسپولیس در صورتی که این کارتهای هدیه را بخرند با مزایایی شامل آوای انتظار، ۳۰پیامک رایگان، ارسال خبرها روزانه، مسابقه پیش‌بینی نتایج و سایر موارد سرویس‌دهی خواهند شد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.