سرویس‌های اینترنتی Nintendo از دسترس خارج شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تعدادی از کاربرانی که کنسول‌های بازی  Nintendo 2DS، ۳DS و Wii U را در اختیار دارند، از زمان ادغام سرویس eShop برای کنسول‌های بازی موبایلی و خانگی این شرکت با مشکل مواجه شده‌اند و امکان دسترسی آن‌ها به سرویس یاد شده از بین رفته است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اطلاعات انتشار یافته از سوی شعبه Nintendo در بریتانیا روی صفحه رسمی این شرکت در توئیتر نشان می‌دهد که این اختلال به مدت ۱۲ ساعت به طول انجامیده است و سرویس eShop روز قبل از دسترس کاربران خارج شده است.
 
هنوز به درستی مشخص نیست که این اتفاق فقط محدود به ساکنان کشور بریتانیا می‌شده است یا دیگر صاحبان کنسول بازی Nintendo در نقاط مختلف جهان هم با این مشکل مواجه شده‌اند.
 
شرکت Nintendo همچنین با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد که تاخیر در عرضه Pokemon Bank و Poke Transporter در مرکز ابزارهای مخصوص ۳DS نیز در دست پیگیری است و به‌زودی مرتفع می‌شود. مهم‌ترین مشکل برای بروز این اختلاف ترافیک بالای پایگاه اینترنتی در آخرین روزهای سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شده است.
لازم به ذکر است که پس از گذشت چند ساعت هم‌اکنون سرویس eShop و دیگر اختلالات ایجاد شده در ابزارهای نینتندو به طور کامل برطرف شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.