سرویس‌ ویژه ماه رمضان همراه اول با هدایای ارزنده معرفی شد

۱۲ تیرماه ۱۳،

همزمان با نزدیک شدن به روزهای آغازین ماه مبارک رمضان، سرویس ویژه همراه اول جهت استفاده مشترکان در این ماه پربرکت معرفی شد.
 
به گزارش روابط‌عمومی شرکت راهکارهای همراه کارینا، مشترکان با عضویت در این سرویس روزانه پیامک‌هایی شامل اهمیت تغذیه و سلامت در ماه رمضان، احادیث و روایات، دعای مخصوص هر روز، اوقات شرعی و مسابقه مخصوص ماه رمضان را دریافت می‌کنند. 
 
مشترکانی که به سوالات مسابقه پاسخ دهند به ازای هر پاسخ صحیح ۱۰ امتیاز دریافت می‌کنند و پس از پایان ماه مبارک، در روز سی‌ام مرداد ماه به قید قرعه هدایایی از جمله یک دستگاه LED به ارزش ۱۴ میلیون ریال، ۲ عدد ربع سکه بهار آزادی، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۳۰۰ شارژ اعتباری ۱۰۰۰۰ ریالی تقدیم شرکت‌کنندگان خواهد شد. مشترکانی که در طول مسابقه امتیاز بیشتری کسب کرده باشند شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه‌کشی خواهند داشت.
 
براساس این گزارش، مشترکان جهت عضویت، استفاده از بسته‌های پیامکی و شرکت در مسابقه می‌توانند کلمه‌ RAMEZAN را از خط همراه اول به شماره ۷۰۲۰ پیامک کنند؛ لغو عضویت نیز با ارسال کلمه RAMEZAN OFF به شماره ۷۰۲۰ امکان‌پذیر است.
 
اطلاعات بیشتر در این باره و مشخصات سرویس‌های بیشتر همواره از طریق نشانی اینترنتی http://pardis.mobi برای مشترکان همراه اول قابل ملاحظه است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.