سرویس انتظار مکالمه برای مشترکان تلفن ثابت راه اندازی می شود

 

سرویس ویژه انتظار مکالمه (call waiting) برای مشترکان تلفن ثابت در استانهای تهران و البرز توسط شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این سرویس برای تمامی مشترکانی که تجهیزات مخابراتی آنان امکان استفاده از این سرویس را بدهد فعال می شود.

استفاده از سرویس انتظار مکالمه (call waiting) برای مشترکان تلفن ثابت رایگان است و برای فعال کردن آن نیازی به مراجعه حضوری مشترک به مراکز مخابراتی نیست.

تا پیش از این مشترک با مراجعه به مراکز مخابراتی و تکمیل فرم می توانست از این سرویس استفاده کند اما هم اکنون نیازی به مراجعه حضوری نیست و با راه اندازی این سرویس، مشترکان می توانند از آن به عنوان یکی از خدمات رایگان شرکت مخابرات استان تهران که با هدف حفظ کرامت و رضایتمندی مشترکان راه اندازی شده استفاده کنند.

سرویس انتظار مکالمه این امکان را به مشترکان می دهد که در حین پاسخگویی به نفر اول توسط بوقهای پی در پی متوجه تماس (پشت خط بودن) نفر دوم شده و با زدن قلاب و عدد ۲ می توانند پاسخگو نفر بعدی باشند.

با راه اندازی سرویس انتظار مکالمه (call waiting) مشترکان دیگر پشت خط مشغول نخواهند ماند و این سرویس به مثابه داشتن دو خط برای مشترکان خواهد بود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    سلام من اون کد مربوط به فعال سازی رو میزنم ولی میگه شماره ی مورد نظر اشتباه میباشد راه دیگه ایی نداره؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.