سریال برتری آلمان برابر هلند ادامه یافت

خبرگزاری آریا- تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد در دومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ بر هلند غلبه کند.
به گزارش خبرگزاری آریا،  دو تیم همسایه قاره سبز که سال‌ها است با هم رقابت دیرینه ای دارند، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه متالیست شهر خارکف اوکراین در حضور ۴۰ هزار نفر تماشاگر به قضاوت یوناس اریکسون باهم به رقابت پرداختند که نیمه اول را ژرمن‌ها با در پیش گرفتن بازی متفکرانه، توانستند با ۲ گل برتری به رختکن بروند.
در این نیمه ابتدا هلند با در اختیار گرفتن توپ سعی کرد به تیم تحت رهبری یواخیم لو فشار آورد. اما سفیدپوشان آلمان پس از پشت سر گذاشتن چند دقیقه بتدریج کنترل بازی در اختیار گرفتند و صاحب سه فرصت صددرصد شدند که دو مورد آن توسط ماریو گومس در دقایق ۲۴ و ۳۹ با پاس‌های دیدنی شواین اشتایگر به گل تبدیل شد.
در آغاز نیمه دوم برت فان مارویک دست به دو تعویض زد و فان در فارت و هونتلار را به جای فان بومل و آفلای به بازی وارد کرد تا بلکه بتواند با آهنگ تهاجمی فاصله عقب ماندگی را جبران کند. بر این اساس در شرایطی که ژرمن‌ها همچنان برتری خود را حفظ کردند، فان پرسی دردقیقه ۸۲ موفق شد گلزنی کند اما این روند ادامه نداشت و بازی ۲ بر یک به سود آلمان خاتمه یافت.
به این ترتیب پس از برتری آلمان مقابل این رقیب دیرینه در زمستان گذشته در شهر هامبورگ سریال پیروزی ‌های ژرمن‌ها مقابل حریف نارنجی پوش با این نتیجه ادامه یافت.
فهرست بازیکنان دو تیم به این شرح است:
هلند: استکلن‌بورگ، فان در ویل، هایتینگا، ماتیسن، ویلمس، فان بومل(از دقیقه ۴۶ فان درفارت)، نیجل دیونگ،‌اسنایدر، روبن، فان پرسی، آفلای (از دقیقه ۴۶ هونتلار)

سرمربی: فان مارویک
آلمان: نویر، هوملس، باداشتوبر، لام، بواتنگ،‌خدیرا، شواین‌اشتایگر، اوزیل، توماس مولر، پودولوسکی، گومس(از دقیقه ۷۲ کلوزه)
سرمربی: یواخیم لو


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.