سری جدید “خنده بازار” پیشنهاد مدیران شبکه برای دهه فجر و عید نوروز/خبرهای انتشار یافته صحت ندارد

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

به دنبال انتشار یافتن خبر مبنی بر حذف مجموعه “خنده بازار”؛

ساخت سری جدید “خنده بازار” به پیشنهاد مدیران شبکه برای دهه فجر و عید نوروز آذرماه آغاز می شود.

شهاب عباسی، کارگردان طنز “خنده بازار” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ در پی انتشار یافتن خبری مبنی بر نابود کردن “خنده بازار” توسط عده ای با ایجاد حاشیه گفت: من شخصاً  شاهد چنین مسئله ای نبودم و احساسم بر این است که بسیار خوب جلو آمدیم. هر چند سری پیش “خنده بازار” بدلیل پخش نامنظم کنداکتور، دیده نشد ولی هیچ تعهدی در کار نبوده و به هر حال هر کار و اثر پرمخاطب، حاشیه هایی هم به دنبال خواهد داشت.
وی در خصوص  پخش سری “خنده بازار ” در ایام عید قربان تا غدیر، گفت: آیتم های پخش شده در این ایام ادامه‌ی قسمت های پیشی “خنده بازار” در ایام ماه رمضان بود که به دلیل اینکه منابع اطلاعاتی ما به روز است و تازگی خود را از دست داد.
عباسی در خصوص ساخت سری جدید “خنده بازار”، اظهار داشت: مدیران شبکه در صدد می باشند که سری جدید “خنده بازار” برای دهه فجر و عید نوروز با همان قدرت به روی آنتن برود که از اواخر آذر تولید سری جدید آن را آغاز خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: مثل دفعات قبل آیتم های جدیدی خواهیم داشت ولی هنوز کاملا قطعی نشده و تا ۱ ما ه آینده مشخص خواهد شد.
وی در خصوص استفاده از چهره های جدید در سری تازه “خنده بازار” اظهار داشت: ما همیشه بدنبال چهره های مستعد و جوان هستیم و قصد اضافه کردن اشخاص جدید به سری جدید “خنده بازار ” را داریم، هر چند خیلی سخت است که جوانان پا به پای هنرمندان “خنده بازار ” باشند ولی در این مجموعه به روی اشخاص با لیاقت و استعدادهای جوان باز است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.