سرپرست تیم سپاهان:شانس پیوستن خلعتبری به سپاهان بیش از پرسپولیس و استقلال است

‘ رسول خوروش ‘ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : برای گفت وگو با ‘ خلعتبری ‘ به دبی سفر کردم و مذاکرات نهایی را با او انجام دادم.

وی افزود : در این دیدار ، پیشنهادهای باشگاه سپاهان را برای به خدمت گرفتن این بازیکن بازگو کردم و قرار شد وی در چند روز آینده نظر خود را به باشگاه اعلام کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حضور بازیکنانی همچون ‘طالبی ، احمدی ، صادقی و اشجاری ‘در ترکیب تیم سپاهان اظهارداشت : با توجه به اینکه خلعتبری با این بازیکنان در تیم ذوب آهن بازی می کرد ، شانس تیم سپاهان برای به خدمت گرفتن این بازیکن نسبت به تیم های پرسپولیس و استقلال تهران بیشتر است.

خوروش به حضور ‘ چایویچ ‘ مهاجم تیم ملی فوتبال مونته نگرو در اردوی تیم سپاهان در ترکیه اشاره کرد و گفت : این مهاجم مونته نگرویی که مورد تایید ‘ زلاتکو کرانچار ‘ سرمربی تیم سپاهان است به جمع دیگر بازیکنان این تیم اضافه شده است و قرار است در دیدار تدارکاتی که عصر امروز با یکی از تیم های رومانی خواهیم داشت در ترکیب تیم سپاهان قرار گیرد.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران،از روز یکشنبه هفته گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در نزدیکی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در ۷۰ کیلومتری شهر آنکارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

کاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشکل از ۳۸ بازیکن و همراه، پس از ورود به شهر آنکارا در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ اسکان یافت.

بازیکنان این تیم که خود را برای شرکت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می کنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر کادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۴۷۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.