سرپرست تیم فوتبال استقلال : داوران ترکیه در پی به جنجال کشیدن بازی بودند

ماجدی عصر سه شنبه پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیم استقلال تهران مقابل حریف ترکیه ای خود گفت: داوران ترکیه این دیدار در این بازی یک پنالتی ناحق برای تیم الازیگ اسپور که در این فصل به لیگ فوتبال باشگاه های برتر ترکیه صعود کرده است، گرفتند و در اواخر بازی با سوت های اشتباه خود در پی به جنجال کشیدن بازی بودند که این چنین نشد.

وی گفت: کادر فنی تیم استقلال تهران در این دیدار از ۱۶ بازیکن خود استفاده کرد و بازیکنان نشان دادند که دوران افت بدنی خود را به خاطر تمرینات بدنسازی شان پشت سر گذاشته اند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه گفت: بازیکنان تیم استقلال تهران در این دیدار بسیار دونده نشان دادند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال تهران که اردوی آمادگی خود را در ترکیه دایر کرده است، در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در این کشور مقابل تیم ‘الازیگ اسپور’ ترکیه به برتری رسید.

در این دیدار تیم استقلال تهران با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

‘میلاد میداودی’ دو گل و ‘خسرو حیدری’ و ‘آرش برهانی’ هر کدام یک گل برای تیم استقلال به ثمر رساندند.

تیم استقلال تهران در دو دیدار قبلی با نتیجه ۷ بر صفر از سد یک تیم از کامرون گذشت و با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به تیم پیکان تهران واگذار کرد.

آبی پوشان تیم استقلال تهران که اردوی آمادگی خود را از هفته گذشته در ترکیه دایر کرده اند، چهارشنبه شب به تهران باز خواهند گشت.

خاورم**۲۳۰**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۵۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.