سرپرست کمیته فوتسال: رحم نمی‌کنیم!

۱۱اردیبهشت،

سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه تیم ملی شوخی‌بردار نیست گفت: اگر ثابت شود که نظری و فراشی در درگیری مقصرند شک نکنید ما رحم نمی‌کنیم و جفت‌شان را برای همیشه از تیم ملی اخراج می‌کنم.

سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ درگیری مصطفی نظری و امیر فراشی در تمرین تیم ملی فوتسال اظهار کرد: جوان‌ها معمولا با هم درگیری دارند و این داستان‌ها در مدرسه هم وجود دارد و بچه‌ها کتاب‌هایشان را می‌اندازند و یقه همدیگر را می‌گیرند! با این حال ما مربیان را خواسته‌ایم تا با حضور خود فراشی گزارشی از این اتفاق دریافت کنیم و تصمیم‌های لازم را بگیریم.

وی همچنین دربارهٔ اخراج نظری و فراشی توسط “خسوس” افزود: اخراج جزو اختیارات سرمربی تیم است و ما باید این موضوع را مدیریت کنیم تا آسیبی به مربی و بازیکن نرسد. این اتفاقات طبیعی است و ممکن است در آینده هم آن‌ها را داشته باشیم. مطمئنا اگر کسی توهین و بی‌احترامی کرده باشد، مجازات خواهد شد اما اگر شرایط طوری بود که درگیری عادی بوده و توهینی نشده و فقط پرخاشگری صورت گرفته ما هم آن را مهم جلوه نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم در نطفه خفه‌اش کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین با اشاره به اینکه نظری و فراشی از قبل با هم مشکل داشتند افزود: تیم ملی شوخی‌بردار نیست. اگر می‌خواهند این مشکلات‌شان را دوباره ادامه دهند، شک نکنید اخراج خواهند شد و ما رحم نمی‌کنیم. اگر ثابت شود هر دوی آن‌ها در این قضیه مقصرند و داستان‌شان ریشه‌دار بوده و عمدی در درگیری‌شان وجود دارد، جفت‌شان را برای همیشه از تیم ملی اخراج می‌کنم اما اگر درگیری جزئی بوده باشد سعی می‌کنیم آن‌ها را آشتی دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.