سرپرست گهر: رکورد تیم‎های لرستانی مقابل پرسپولیس پابرجا می‎ماند

۲۴ام بهمن ،

سرپرست گهر دورود می‌گوید گهر می‎تواند روند نباختن تیم‎های لرستانی به پرسپولیس را ادامه دهد.

محمد یاراحمدی در گفت‎وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دربارهٔ دیدار پرسپولیس با گهر، اظهارکرد: پرسپولیس از همه لحاظ شرایط بهتری نسبت به ما دارد ولی چون برای بقا می‎جنگیم به قصد برد به زمین می‎رویم.

وی ادامه داد: بازیکنان سرحال و آماده بازی می باشند. آقای مایلی‎کهن در چند روز قبل روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کارکرده و با توجه به شرایطی که تیم دارد به کسب امتیاز امیدوار هستیم.

یاراحمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسپولیس هرگز نتوانسته تیم‎های لرستانی را ببرد، آیا گهر می‎تواند این روند را ادامه دهد؟ گفت: امیدواریم این رکورد همچنان پابرجا بماند و حداقل نتیجه بازی رفت را تکرار کنیم، هرچند در آن بازی گل سالم پروین را داور نگرفت.

سرپرست گهر با اشاره به مشکلات آیت‎الله‎زاده و هدایتی در بحث مالی، تصریح کرد: اگر این مسائل رسانه‎ای نمی‎شد بسیار بهتر بود و هرچند خارج از حیطه ماست اما به هر حال روی تیم تأثیر منفی می‎گذارد.

پرسپولیس تاکنون در ۲ دیدار رسمی با تیم‎های لرستانی بازی کرده؛ یک‎بار سال ۶۵ در جام حذفی که با تک گل رضا محمدی‎اصل خیبر خرم‎آباد پیروز شد و بار دیگر در دور رفت لیگ دوازدهم که گهر و پرسپولیس به نتیجه تساوی یک-یک رضایت دادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.