سرپیچی از دستور باز به کشته شدن منجر شد

بهرام رضایی از قدیم پیشمرگانی که سد راه وی شده و در مقابل تصمیم گیری ها و دستورات او می ایستاده اند را به قتل می رساند و پس از صحنه سازی ادعا می کرد که فلانی خودکشی کرده است. همانطور که چند ماه قبل شاهد خبر قتل مریم صادقی بودیم، امروز نیز خبر مرگ امید احمدی، پیشمرگ کومله، از این اردوگاه می رسد…

بولتن نیوز: خبر واصله از اردوگاه گروهک تروریستی کومله مهتدی، می گوید که یکی از پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله مهتدی که «مسئول مقر بازیان کومله» نیز بوده، همزمان با ۳۱ خرداد «روز موسوم به پیشمرگ کومله» کشته شده است.

روز ۳۱ خرداد برای گروهک کومله روز بسیار مهمی به حساب می آید و در تقویم داخلی این گروه بنام روز پیشمرگ کومله نام گذاری شده است. اما درست در چنین روز حساسی، امید احمدی به قتل می رسد.

چندی پیش نیز مریم صادقی مشهور یه یلدا در رویداد مشابهی توسط فردی که اجیر شده بهرام رضایی بود به قتل رسید.

یکی از افراد مستقر در مقر مرکزی کومله، در این رابطه به خبرنگار بولتن نیوز گفت: دیروز، چهارشنبه، همزمان با ۳۱ خرداد روز پیشمرگ کومله و درست در زمان برگزاری «مراسم روز پیشمرگ کومله»، یکی از پیشمرگان بنام امید احمدی که فرد بسیار کارآمد و چالاکی بود؛ به طرز مشکوکی جانش را از دست داد.


این پیشمرگ کومله افزود: جالب اینجاست که عبدالله مهتدی، سرکرده کومله، و بهرام رضایی بدون هیچ توجهی به کشته شدن این پیشمرگ قدیمی، مراسم را بدون وقفه تا پایان ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی سرکرده کومله به این امر، سبب اعتراض کادرها و پیشمرگان کومله شد گفت: همه حضار سالن را ترک کرده و به فحاشی های رکیک به سرکرده کومله، عبدالله مهتدی و یار دیرینش بهرام رضایی که در پشت تمام قتل های داخلی می باشد، پرداختند.

مقتول، امید احمدی، مدتی بود که به اردوگاه «بازیان» با هدف رسیدگی به امور داخلی این اردوگاه اعزام شده  و قبل از این مسئولیت، بادیگارد مخصوص مهتدی بوده است.

بهرام رضایی

تعدادی از پیشمرگان کومله مهتدی، در این رابطه گفتند: بهرام رضایی که یکی از تروریست های شناخته شده و عضو برجسته کومله است، مشکلات و اختلافات زیادی با مقتول داشت.

به گفته این پیشمرگان، بهرام رضایی که اخیرا یک تیم را به قصد انجام عملیات مسلحانه، سرقت، ترور و اخاذی روانه کردستان ایران کرده بود، از امید احمدی نیز می خواهد تا بنام ماموریت حزبی وارد کشور ایران شود. مقتول با توجه به اینکه هر تیمی را که بهرام رضایی طی چند سال گذشته روانه ایران کرده همه کشته شده اند، از این دستور سرپیچی می کند.

مقتول بعد از عدم تمکین دستور رضایی تصمیم به عضویت در یک حزب و گروه دیگری از گروههای اپوزیسیون کرد ضد انقلاب در کردستان عراق می گیرد. تا اینکه روز گذشته در حالیکه خودش را برای شرکت در مراسم ۳۱ خرداد، روز پیشمرگ کومله، آماده می کرد، بصورت مشکوکی و به گونه ای دلخراشی، به قتل می رسد.

منابع نزدیک به کومله در اظهارات متناقضی، خبر از خودکشی امید احمدی داده اند. و به نظر آنها مقتول به خاطر اینکه به ماموریت نرفته، ترسیده که بهرام رضایی او را در جمع همسنگرانش تحقیر کند.

منبع ما در داخل اردوگاه کومله در تماس امروز صبح خود گفت: همیشه در پشت این نوع مرگ ها، سایه مسئولانی چون بهرام رضایی وجود داشته است!

جدای از این مسائل، جالب اینجاست که گروهک تروریستی کومله تا امروز که دو روز از قتل امید احمدی می گذرد، هیچ واکنشی به این حادثه نشان نداده و همچنان سکوت کرده است. هیچکدام از سایت ها و پایگاه های خبری وابسته به این گروهک تروریستی نیز حتی کوچکترین اشاره ای به قتل این فرد نکرده اند.

گویا عبدالله مهتدی برای آنکه شیرینی مراسم ۳۱ خرداد روز پیشمرگ کومله به کام آنها تلخ و برای دشمنان  خوشحال کننده نشود دستور سکوت صادر کرده است.

البته با توجه به شناختی که از گروهک تروریستی کومله هست، شکی نیست که این قتل نیز همچون قتل های داخلی دیگر، به دستور مستقیم بهرام رضایی انجام شده است.

بهرام رضایی از قدیم پیشمرگانی که سد راه وی شده و در مقابل تصمیم گیری ها و دستورات او می ایستاده اند را به قتل می رساند و پس از صحنه سازی ادعا می کرد که فلانی خودکشی کرده است. همانطور که چند ماه قبل شاهد خبر قتل مریم صادقی بودیم، امروز نیز خبر مرگ امید احمدی، پیشمرگ کومله، از این اردوگاه می رسد.

جالب اینکه در طول یک سال گذشته، همگی این به اصطلاح خودکشی ها به یک شکل انجام شده و همه مقتولین نیز از مخالفین بهرام رضایی و عبدالله مهتدی بوده اند. و درست قبل از کشته شدنشان با رضایی یا مهتدی درگیری داشته اند.


حکومت اقلیم کردستان با اینکه در زمان قتل مریم صادقی نیز اعلام کرده بود که نامبرده خودکشی نکرده و توسط بهرام رضایی به قتل رسیده است؛ اما این موضوع را پیگیری نکرد و به گمان اینکه او بطور غیر عمد کشته شده! پرونده را مختومه اعلام می کند. اما مگر می شود در یک گروهی همچون کومله در طول چند سال ۱۰ نفر آن هم به یک شکل خودکشی کنند؟!

خبرهای تکمیلی در خصوص پرونده این مقتول و قربانیان دیگر بزودی منتشر خواهد شد.

 


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.