سرژیک تیموریان: آندو ۸۰ درصد در خریطیات می‌ماند

۰۶اردیبهشت،

سرژیک تیموریان می‌گوید ۸۰ درصد کار ماندن برادرش در الخریطیات قطر انجام شده است.

نماینده تام الاختیار آندارنیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ آخرین وضعیت این بازیکن برای فصل بعد اظهار کرد: ۸۰ درصد کار ماندن آندرانیک در الخریطیات انجام شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند. البته مسولان فدراسیون قطر در حال تصمیم‌گیری برای این موضوع می باشند که در فصل بعد لیگ این کشور به جای ۱۲ تیم با ۱۴ تیم انجام شود. با این حال مسئولان الخریطیات تمایل دارند که آندو را نگه دارند.

وی دربارهٔ علاقه استقلالی‌ها برای جذب تیموریان و همچنین صحبت های فتح‌الله‌زاده در این رابطه گفت: تا الان که از سوی استقلال مستقیما با آندو صحبتی صورت نگرفته است. البته او پیشنهادهایی از دو، سه کشور دیگر هم دارد. اما یک هفته تا ۱۰ روز دیگر وضعیت قطعی آندو برای فصل بعد مشخص می‌شود.

تیموریان گفت: لازم نیست که استقلالی‌ها به آندو پیشنهاد بدهند. او از رده جوانان در استقلال بوده و هروقت بخواهد به ایران برگردد در استقلال بازی می‌کند.

نماینده تام الاختیار هافبک ملی‌پوش الخریطیات همچنین دربارهٔ اینکه گفته‌ می‌شود انتقادهای ابتدای فصل قلعه‌نویی از آندو سبب شده این بازیکن علاقه‌ای برای بازگشت به استقلال نداشته باشد، گفت: آندو عاشق قلعه‌نویی است و با هیچ مربی و بازیکنی مشکلی ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.