سرگردانی زائران ایرانی در فرودگاه نجف/ پیاده نشدن مسافران داخل هواپیما به نشانه اعتراض در فرودگاه مهرآباد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

تاخیر ۲۲ ساعته هواپیمایی قشم‌ایر از مسیر نجف به تهران موجب اعتراض مسافران این هواپیمایی در داخل فرودگاه مهر‌آباد شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران پرواز شماره ۲۲۱۶ هواپیمایی قشم‌ایر از نجف به تهران با ۲۲ ساعت تاخیر ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۰ دی‌ماه) در حالی در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست که مسافران ایرانی به دلیل بی‌انضباطی مسئولین هواپیمایی اعتراض کرده و از هواپیما پیاده نشدند.

به همین منظور “محمد رضازاده” یکی از مسافرین این هواپیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح این اعتراض گفت: ما زائران اباعبدالله الحسین (ع) بودیم که از تهران بلیط‌هایی را با دشواری با قیمت‌های مختلف ۷۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تهیه کردیم، به هر حال از این قیمت‌های متفاوت که بگذریم پرواز ما ساعت ۳ بعدازظهر به مقصد تهران بود که طبق قوانین و مقررات ساعت ۱۲ در فرودگاه نجف حاضر بودیم.

وی ادامه داد: طبق اطلاع مسئولین پرواز، پرواز به تاخیر افتاد و به ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب موکول شد. بنابراین دوباره به نجف برگشته و ساعت ۶ و ۳۰ بعدازظهر به فرودگاه بازگشتیم که دوباره مسئولین اعلام کردند پرواز یک ساعت تاخیر دارد که ما این تاخیر را ناچیز شمردیم پس از ساعتی مسئولین دوباره گفتند این پرواز ۲ ساعت دیگر تاخیر دارد.

رضازاده اضافه کرد: در فرودگاه نجف که وضع نامساعدی دارد تا ۹ صبح تشنه و گرسنه اسیر بودیم تا این که ۹ صبح هواپیما پرواز کرد و امروز ظهر به تهران رسیدیم تاکنون کسی از هواپیما خارج نشده است.

وی گفت: مسئولین بدانند، به ما بی‌احترامی شده و شخصیت ما زیر سوال رفته است ما در این پرواز بیماران سرطانی داشتیم که در وضع اسف باری به سر می‌بردند، مگر می‌شود پرواز ۲۲ ساعت تاخیر داشته باشد؟ مگر می‌شود مسئولین از تاخیر هواپیما اطلاع نداشته باشند؟ به شعور ما توهین شده است.   

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.