سرگردانی مردم در ثبت‌نام پزشک خانواده

سلامت > عمومی– با اینکه روزنامه همشهری طی سه یادداشت طی هفته‌های گذشته نسبت به فعال نبودن سامانه اینترنتی و تلفنی طرح ثبت‌نام پزشک خانواده در تهران، انتقاد کرده بود، اما ظاهرا مسئولان مربوطه مرتبا وعده‌های تازه می‌دهند.

این بار دکتر محمد شریعتی رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع وارد گود شده و خبر داده که سرپرست خانواده با مراجعه به پایگاه مجری پزشک خانواده یا سایت www. 1590.ir می‌تواند برای خود و سایر اعضای خانواده در برنامه پزشک خانواده، ثبت‌نام کند اما روز گذشته خبرنگار ما برای ثبت نام به این سایت مراجعه کرد و بعد از وارد کردن تمام اطلاعات خواسته شده، صفحه‌ای نمایش داده شد که حاوی نقشه تهران بود و باید شما منطقه سکونت خود را انتخاب می‌کردید،

اما امکان انتخاب منطقه مورد نظر وجود نداشت و بعد از کلیک نیز صفحه خطا نمایش داده می‌شد یا پیغامی ظاهر می‌شد مبنی بر اینکه پزشکی در این منطقه وجود ندارد! چه خوب بود که قبل از راه‌اندازی عملی یک سامانه به مردم وعده داده نمی شد چرا که فعلا جز سرگردانی مردم و بی‌اعتمادی آنها به این طرح چیز دیگری حاصل نشده است.


RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. میثم:

    با سلام
    بنده بعد از ثبت نام خودم به عنوان سرپرست اقدام به ثبت اعضای خانوار کردم ولی بعد از تکمیل فیلد ها و ذخیره اطلاعات به صحفه خطا با این عنوان شدم(خطا در ثبت اطلاعات . لطفا دوباره سعی کنید) مواجه می شوم لطفا اینجانب را راهنمایی کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.