سرگی: شکست مقابل ایران برای ما درس است

  اسکارو سرگی دوشنبه شب در کنفرانس خبری اظهار داشت: تیم فوتسال ایران در این دیدار از حمایت تماشاگر برخوردار بود و بازی قدرتمندی را به نمایش گذاشت.

وی با تمجید از تماشاگران ایرانی، گفت: علاقمندان به فوتسال در ایران زیاد و ایران از تماشاگران خوبی برخوردار است که با حضور در ورزشگاه به بازیکنان خود روحیه می دهند و همین عامل موجب می شود تا بازیکنان ایرانی بازی خوبی ارائه دهند.

سرمربی تیم امید روسیه که هدایت تیم بزرگسالان این کشور را نیز برعهده دارد، درباره دیدار بزرگسالان ایران و روسیه نیز گفت: فوتسال ایران از قدرت خوبی برخوردار است و فوتسال دو کشور در یک سطح قرار دارند.

وی افزود: ما برای آماده سازی تیم خود جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان به ایران سفر کرده ایم و همانگونه که پیش از این گفتم بازیکنان ما برای دیدار دوستانه با ایران از انگیزه بالایی برخوردار بودند.

سرگی افزود: ایران یکی از قدرت های فوتسال آسیا می باشد و بسیار خوشحالیم که پیش از مسابقات قهرمانی جهان با این تیم دیدار دوستانه برگزار کردیم.

وی درباره استفاده از بازیکنان برزیلی در تیم فوتسال روسیه نیز گفت: بازیکنان برزیلی هشت سال است که در روسیه بازی می کنند و پس از ابراز علاقه برای بازی در تیم روسیه، به تابعیت ما در آمدند.

سرمربی تیم امید کشورمان در این کنفرانس خبری شرکت نکرد.

تیم فوتسال امید روسیه دوشنبه شب در دیدار دوستانه با تیم امید کشورمان با نتیجه چهار بر دو مغلوب شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.