سریال طنز «مجتمع مسکونی دلنواز» ساخته می‌شود

سریال طنز «مجتمع مسکونی دلنواز» ساخته می‌شود

فرهاد فرج نظام خبرداد؛

سریال طنز «مجتمع مسکونی دلنواز» ساخته می‌شود

مجموعه طنز مجتمع مسکونی دلنواز به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام برای پخش از شبکه تهران ساخته می‌شود.

تاریخ : سه شنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۵:۳۳

به گزارش هنرنیوز، تهیه کننده این سریال روز دوشنبه اعلام کرد که تصویربرداری مجتمع مسکونی دلنواز از ۲۵ شهریور ماه در تهران کلید می‌خورد.
این مجموعه طنز تلویزیونی با مشارکت موسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران ساخته می‌شود و موضوع آن به مشکلات شهروندان در مجتمع‌های مسکونی و حقوق آپارتمان نشینی اختصاص دارد.
فرج نظام گفت: رویکرد سریال مجتمع مسکونی دلنواز آموزش مسایل شهروندی و ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با نگاه طنز است.
به گفته وی، مجتمع مسکونی دلنواز در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای شبکه تهران ساخته می‌شود و فضای این مجموعه در یک مجتمع ۱۵ واحدی در منطقه ولنجک تهران ضبط خواهد شد.
علیرضا خمسه، داریوش مودبیان، برزو ارجمند، کامبیز دیرباز، ناهید مسلمی و مهتاج نجومی از جمله بازیگرانی است که در این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.
داستان این سریال را رضا مقصودی نوشته است و از عوامل پشت دوربین آن می‌توان به محمد رسولی مدیر تولید و برنامه‌ریزی، سیدمرتضی حسینی مجری طرح، فریبرز سیگاروی تصویربردار و بابک اردلان صدابردار اشاره کرد. همچنین علیرضا جوادپور گریمور این مجموعه است و فرخ مختاری طراحی صحنه را بر عهده دارد.

کد خبر: ۴۵۰۰۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.