سریال مهدی‌صباغ‌زاده از امشب‌روی آنتن سیما می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رسانه ملی از امشب با دست پر و سریالهای متفاوت مهمان خانه های مردم است.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،”اولین انتخاب” به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده قرار است روزهای فرد، ساعت ۲۳ از شبکه تهران به روی آنتن برود. تکرار این مجموعه نیز قرار است روزهای زوج ساعت ۱۹ پخش شود. همچنین جمعه هر هفته نیز خلاصه هر سه قسمت پخش شده این مجموعه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

“اولین انتخاب” با نام قبلی “دروازه بهشت” قرار بود که در ماه مبارک رمضان پخش شود، اما زمان نمایش آن به بعد از ماه مبارک رمضان تغییر پیدا کرد. بازیگران سریال: اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری،‌ افشین هاشمی، سارا خوئینی‌ها، مریم امیرجلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین، معصومه بافنده، مصطفی طاری، کاظم افرندنیا، محمدعلی جناب، گیتی معینی، مجتبی طهماسبی، سعید پیردوست و اکبر معززی. می باشند .همچنین مسعود ردائی مجری طرح و تهیه کننده – تینا پاکروان (مدیر تولید) – عباس نعمتی (نویسنده فیلمنامه) این مجموعه می باشند.

نوشدارو نیز عنوان سریال تازه شبکه اول سیماست که قرار بود پخش آن از هفته قبل آغاز شود اما به سبب مشکلات فنی پخش این سریال به تعویق افتاد . قرار است این مجموعه به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی مدنی از امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن برود.در این سریال بازیگرانی چون هدایت هاشمی، رز رضوی، اصغر همت، شیوا خسرو مهر، رضا فیاضی و … ایفای نقش دارند.

همچنین شبکه دو سیما قرار است از امشب پخش سریال “داوران” به کارگردانی احمد امینی را آغاز کند. این سریال هم همچون “نوشدارو” قرار بود از هفته قبل به روی آنتن برود که پخش آن به تعویق افتاد. “داوران” با حضور هنرمندانی چون مسعود رایگان، ایوب آقاخانی، مسعود انتظاری و… از امشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.این سریال محصول سیما فیلم است که به تهیه‌کنندگی سعید شهسواری تهیه شده است

در این سریال بازیگرانی چون هدایت هاشمی، رز رضوی، اصغر همت، شیوا خسرو مهر، رضا فیاضی و … ایفای نقش دارند. این سریال محصول سیما فیلم است که به تهیه‌کنندگی سعید شهسواری تهیه شده است.

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.