سریال پایتخت سینمایی می گردد

فروردین ۱۴۰۳

این روزها صحبت از مجموعه سوم «پایتخت» بسیار است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ این روزها صحبت از مجموعه سوم «پایتخت» بسیار است. الهام غفوری  در موردساخت سری تازه این مجموعه گفت: «با اینکه صحبت های ابتدایی در مورد ساخت سری تازه «پایتخت» شده است اما چون هنوز چیزی در مورد آن قطعی نشده است نمی توانم دربارهٔ آن اظهارنظر خاصی بکنم.

اگر مشکل خاصی رخ ندهد تا ۱۰ روز آینده طی مذاکراتی که با مسئولان صداوسیما داریم در این مورد تصمیم گیری می کنیم. صحبت ها در این مورد صرفا در حد حرف است و ما فقط در حد یک ایده به این موضوع فکر کردیم ولی اگر بازتاب های خوبی در این مورد بگیریم این امکان وجود دارد که «پایتخت» را سینمایی کنیم.

سریال پایتخت سینمایی می گردد
اگر در مورد ساخت این اثر به توافق برسیم بعید به نظر می رسد که به ترکیب بازیگران اصلی پایتخت دست بزنیم و از همان دوستان خواهش می کنیم که در نقش خودشان حضور پیدا کنند. قصه این اثر به احتمال بسیار در خارج از کشور می گذرد و ما به کامیون ارسطو شکل ترانزیت می دهیم تا از این طریق فضای تازهی را تجربه کنیم.»

این تهیه کننده در مورد سبب عدم همکاری اش در سریال «بچه های نسبتا بد» ساخته سیروس مقدم همسرش گفت: «بعد از اتفاقی که برای دو تن از عوامل سریال پایتخت افتاد ترجیح دادم مدتی را به آنها رسیدگی کنم تا حالشان بهتر شود،البته جای شکر داردکه حال این عزیزان رو به بهبود است به همین خاطر در این سریال با همسرم همکاری نکردم. در مورد زمان پخش این اثر به سبب عدم همکاری ام با این پروژه اطلاعی ندارم و چون این روزها همسرم را همچنان به سبب دغدغه های کاری نمی بینم در جریان زمان پخش این اثر قرار ندارم.»

منبع: روزنامه تماشا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.