سریع‌ترین سه چرخه دنیا +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

شرکت های خودروسازی برای اینکه از آینده خودروسازی دنیا بازنمانند همیشه طرح های گوناگون و غالبا عجیبی را ارائه می دهند که می توانند سبب شگفتی همه طرفداران خودرو شود.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز، مزدا از جمله شرکت های خودروسازی موفق در آسیا است که در دنیا نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این شرکت طرح های مختلفی را تا iبه حال برای خودروهای آینده اش ارائه نموده است.

طرح مفهومی “Kaan” از جمله طرح هایی است که این شرکت برای سال ۲۰۲۵ ارائه داده است. این خودرو حاوی یک بدنه بسیار ایرودینامیک است که آن را تبدیل iبه یک خودروی بسیار سریع نموده.

این خودرو حاوی یک موتور الکتریکی است که قرار است iبه اندازه ای قدرت داشته باشد که این سه چرخه مسابقه ای را تا سقف سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت پیش ببرد.

در مورد طراحی این خودرو بسیاری معتقد بودند که طرحی تنها خیالی است که کمتر کارخانه ای iبه فکر تولید آن خواهد افتاد اما مزدا در مقابل اعلام نمود اینگونه خودروها در سال ۲۰۲۵ iبه اصلی ترین خودروهای مسابقه تبدیل خواهند شد.

چرخ های جلویی این خودرو iبه گونه بسیار عجیبی بالاتر از بدنه قرار دارند و این سبب شده است که خودرو ارتفاع بسیار کمی داشته باشد. این در حالی است که چرخ عقب در اصل حالت آیرودینامیکی را در خودرو ایجاد نموده است.

مزدا “Kaan” شاید طرحی بسیار عجیب و غیرمعقول iبه نظر برسد اما این خودرو می تواند نشانه ای از خودروهای آینده باشد که در آن ها سرعت و طراحی حرف اول را می زند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.