سریع ترین راه های مرتب نمودن خانه

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

 سریع ترین راه های مرتب نمودن خانه

در بین مسائلی که همیشه برای همه اعضای خانواده بسیار مهم است تمیزی و مرتب بودن فضای داخلی خانه است. این مرتب بودن شامل تمیزی وسایل و قرار داشتن این موارد در جای مخصوص خود می باشد.

در اینجا چند راه برای مرتب نمودن سریع خانه iبه شما پیشنهاد میکنیم:

۱ – یکی از بزرگترین مشکلاتی که در بیشتر خانه وجود دارد پراکندگی روزنامه ها و مجلات بر روی میز و زمین خانه است. برای این کار میتوانید بسیار راحت سبدهای نگه داری مجله تهیه نمایید و در صورت لزوم سریع همه این مجلات را داخل آن بگذارید.

عده ای از طراحان پیشنهاد داده اند که می توانید از این روزنامه ها حتی برای طراحی خانه نیز استفاده نمایید. برای این کار می توانید بسیار ساده مجلات را روی هم قرار دهید و از آن ها برای پایه های وسایلی که روی میز دارید استفاده نمایید.

۲ – سینی ها یکی از iبهترین وسیله ها برای جمع نمودن در یک جای مشخص می باشند برای مثال اگر روی میزناهارخوری شما پر از نمکدان یا فلفل دان های متفاوت است میتوانی یک سینی بسیارزیبا خریداری نمایید و این وسایل را در آن ها بگذارید. این کار سبب میشود تا نظم خاصی iبه وسایل شما داده شود.

۳ – در کنار سینی ها می توانید از سبد نیز استفاده نمایید. سبدها یکی دیگر از وسایلی می باشند که در نظم بخشیدن iبه وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال شما میتوانید با کتاب هایی را که خوانده اید در سبد و یا کارتن های کاغذ قرار دهید تا دیگر کتابخانه شما را شلوغ نکند.

۴ – یکی از نکاتی که تا حدی آزار دهنده است میزهای کوچکی می باشند که در مقابل دب خانه معمولا وحود دارند. این میزها در بیشتر مواقع محل قرار گرفتن پول خرد و یا کلیدهای مختلف می باشند که در بیشتر اوقات ناپدید نیز می شوند. برای جلوگیری از این شلوغی میتوانید iبه راحتی یک بشقاب را بر روی این میز قرار دهید تا اشخاص خانواده وسایل خود را در آن قرار دهند.

منبع:مشرق

ممتازنیوز – هنر در خانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.