سری تازه« بوبو » دهه فجر پخش می‌شود

۲ م دیماه ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو از پخش سری تازه برنامه « بوبو» خبر داد و گفت: این مجموعه در ۵۳ قسمت ۴ دقیقه‌ای تولید شده و دهه فجر روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، علی زارعان افزود: « بوبو» نام مجموعه‌ای است که در آن بچه‌ها روی شیشه نقاشی می‌کنند و سپس تخیلات آن ها در قالب انیمیشن جان می‌گیرد.

به گفته او « بوبو» که به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن امامی تولید می‌شود، تجربه ای تازه در برنامه سازی تلویزیونی برای کودکان در ایران به حساب می آید.

حسن امامی ، تهیه کننده و کارگردان برنامه « بوبو» نیز با بیان این که این برنامه از نمونه‌ای خارجی الگو گرفته شده است، افزود: در «بوبو» ایرانی ذهن کودکان کاملا باز است و محدودیتی از حیث موضوع و استفاده از المان‌های مختلف وجود ندارد.

این تهیه کننده با بیان این‌که از نمونه خارجی جلوتر رفتیم، افزود:الگوی خارجی این برنامه تک رنگ است اما در سری دوم ما از چهار رنگ قرمز، آبی، سبز و سیاه استفاده کرده‌ایم.

به گفته امامی در این برنامه بچه‌ها با ماژیک تصورات ذهنی خود را می‌کشند و پس از آن این نقاشی‌ها روایت داستانی به خود گرفته و در قالب انیمیشن برای مخاطبان پخش می شوند.

این تهیه کننده گفت: کار تدوین سری تازه برنامه « بوبو» به پایان رسیده و تا یک ماه دیگر روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«بوبو» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست. این مجموعه دیدنی و جذاب نتیجه تلاش و همکاری سید حسن سیدی پریشان و ابراهیم مرادی‌(تصویربردار)، مرتضی جانبخش(نورپرداز)، آتنا سالاروند (دکور) و علی اصغر صائبی (تدوین‌گر) به حساب می آید.

انتهای پیام/ع.ت- . ب.ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۳۴۷


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    کسی اسم موزیک متن برنامه زیبای بوبو رو میدونه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.