سری جدید «قهوه تلخ» از هفته آینده توزیع می‌شود

تصویربرداری مجموعه «قهوه تلخ» همچنان در لوکیشن خیابان فرشته پیگیری می‌شود و قرار است سری جدید آن از هفته آینده توزیع شود. 

 سریال ویدئویی «قهوه تلخ» با حضور کاراکتر‌ها در زمان گذشته و پایان بخش‌های آینده همچنان در لوکیشن وسیعی حوالی منطقه فرشته تهران پیگیری می‌شود. طی یکی دو ماه اخیر با حل مشکل سریال، سری‌های ۲۶ تا ۲۹ در ۱۲ قسمت توزیع شده و قرار است سری سی‌ام شامل قسمت‌های ۸۸، ۸۹ و ۹۰ هفته آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

مدیری که به تازگی مقابل دوربین سریال ویدئویی «قلب یخی» (سامان مقدم) رفته طبق یک برنامه‌ریزی مشخص، کارگردانی «قهوه تلخ» را نیز برعهده دارد. به این ترتیب، او روز‌ها پروژه «قهوه تلخ» را پیش می‌برد و از غروب تا ساعت‌های پایانی شب مقابل دوربین «قلب یخی» مشغول بازی می‌شود. این روال از سه‌شنبه هفته گذشته با کلید خوردن سریال سامان مقدم آغاز شده است.

در سری‌های جدید سریال «قهوه تلخ»، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، مه‌لقا باقری و آرش نوذری از زمان آینده همراه با سایر کاراکتر‌ها به زمان گذشته می‌روند. حضور این افراد همراه با وسایل زندگی امروزی که توسط شخصیت‌های دربار از آینده آورده شده است، اتفاقات جالب و موقعیت‌های متناقضی را در سری‌های جدید رقم می‌زند.

تقریباً تمام بازیگران سری‌های قبل از جمله سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، عارف لرستانی، سحر جعفری جوزانی، ساعد هدایتی و… در سری جدید بازی دارند و تنها چند بازیگر از جمله بهشاد مخبری (بازیگر نقش مخبرالدوله) و رامین پورایمان در این بخش‌ها بازی ندارند.

برخلاف گفته‌های یکی از نویسندگان سریال مبنی بر پایان زودهنگام این سریال، هنوز چیزی در این‌باره قطعی نیست و سازندگان به تصمیمی واحد درباره جزئیات پایان‌بندی پروژه نرسیده‌اند.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.