سری ۷ با چهره و قیمتهای تازه

ب ام و سری هفت که بزرگترین خودروهای تولیدی این شرکت می باشند برای سال ۲۰۲۴ با بروزرسانی و افزایش قیمت به بازار روانه می شوند. فیس لیفت BMW سری هفت در میانه عمر آن صورت می گیرد و شامل تغییراتی در داخل و خارج خودرو می شود.

 2013 bmw 7-series facelift

۲۰۲۴ bmw 7-series facelift

طراحی سپر، هواکش و چراغها بیشتر به مدلهای فعلی سری ۵ و سری ۳ شبیه شده و آئرودینامیک خودرو نیز بهبود یافته است. ارتفاع خودرو نیز ۸ میلیمتر کاهش یافته است.

 BMW 7-Series

BMW 7-Series

فضای داخلی نیز که با دو رنگ متفاوت بژ و سفید قابل انتخاب است، دوباره طراحی شده و عایق بندی بهتری نیز شده است. برای سرنشینان عقب صفحات نمایش ۹٫۲ اینچی در نظر گرفته شده و اندازه صفحه اصلی نمایشگر داشبورد هم به ۱۰٫۲ اینچ افزایش یافته است. صندلیها نیز روکش چرم بسیار مرغوبی دارند. تغییرات در سیستم IDrive هم شامل پردازنده سریعتر و کارت گرافیک سه بعدی می شوند. این سیستم هم اکنون از دو گوشی تلفن همراه بصورت همزمان پشتیبانی می کند.

BMW 7-Series interior

BMW 7-Series

BMW 7-Series dashboard

۷Series dashboard

BMW Activehybrid 7 Rear Seat

Rear Seat

تغییرات عمده بروی موتورهای شش و هشت سیلندر و ارائه یک گیربکس جدید هشت سرعته اتوماتیک برای بهینه سازی و کاهش مصرف صورت گرفته است. با اینکه قدرت مدلهای ۷۴۰i و ۷۵۰i افزایش داشته اما در مدل ۱۲ سیلندر ۷۶۰i تغییری را شاهد نخواهیم بود.

BMW 7-Series headlight

BMW 7-Series

BMW 7-Series taillight

BMW 7-Series

2012 BMW 7-Series grill

BMW 7-Series

همچنین یک مدل چهار چرخ متحرک (AWD) نیز به سری ۷۴۰i افزوده می شود. با وجود افزایش قیمت اکثر مدلها، مدل ActiveHybrid 7 با کاهش چشمگیر قیمت مواجه شده است. شاید بدین دلیل که این خودرو بتواند با لکسس LS600h هابریدی هم رقابت کند. در این مدل یک موتور شش سیلندر می تواند به اندازه یک موتور ۱۲ سیلندر کارایی و توان تولید کند و در عوض بهره اقتصادی و مصرف سوخت آن در همان حد موتورهای شش سیلندر باشد. موتور قبلی ActiveHybrid 7 همان موتور هشت سیلندر مدل ۷۵۰ بود که اکنون با موتور شش سیلندر دو توربوی جدید با اندازه کوچکتر و راندمان بهتر جایگزین می شود. موتور بنزینی ۳۲۰اسب بخار نیرو تولید می کند که با ۵۵ اسب بخار نیروی موتور الکتریکی جمع می شود. با اینحال خروجی کل این مجموعه هایبریدی، ۳۵۴ اسب بخار خواهد بود. شتاب صفر تا صد ۵٫۴ ثانیه و مصرف سوخت متوسط ۶٫۸ لیتر از نقاط قوت این مدل می باشند. قیمت ActiveHybrid 7 در ابتدای معرفی در سال ۲۰۱۱ بین ۹۷ تا ۱۰۱ هزار دلار بود و اکنون به حدود ۸۵ هزار دلار نزول کرده است.

bmw 7-series dashboard

bmw 7-series

bmw 7-series start-stop

start-stop

BMW 7-Series dashboard

Dashboard

قدرت مدل ۷۵۰ با ده درصد افزایش به ۴۵۰ اسب بخار رسیده است. و گشتاور نیز با ۶٫۵ درصد رشد، عدد ۶۵۰ نیوتن متر را نشان می دهد. در کنار موتورهای بنزینی باید به موتورهای دیزلی هم اشاره کرد. ۷۵۰d با استفاده از سه توربو، می تواند ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید.

2012 BMW 7-Series rear

BMW 7-Series

BMW 7-Series Wallpaper

BMW 7-Series

BMW 7-Series 2012

BMW 7-Series

سیستم دستیار چراغ باعث می شود اشیا از فاصله ۱۰۰۰ متری قابل تشخیص باشند. سیستمهای ایمنی مثل رادار برای اجتناب از تصادف، سیستم دید در شب، سیستم حفاظت فعال کمربند، کمک ترمز و ترمز خودکار و سیستم هایی نظیر دستیار پارکینگ، کروز کنترل اتوماتیک و … از جمله تجهیزات استاندارد این خودروی فوق لوکس بی ام دابلیو می باشند.

قیمت مدلهای ۲۰۲۴ سری ۷

۷۴۰i: $ 74,195
740Li: $ 78,195
740Li xDrive: $ 81,195
ActiveHybrid 7: $ 84,895
750i: $ 87,195
750i xDrive: $ 90,195
750Li: $ 90,895
750Li xDrive: $ 93,895
760Li: $ 140,200

بی ام و ۲۰۲۴ سدان فیس لیفت قیمت لوکس

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.