سطح فرهنگ عمومی و دینی کودکان و نوجوانان را ارتقا دهیم

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: سازمان‌ها و نهادهای کودک و نوجوان‌محور در تقویت مبانی اعتقادی باورهای دینی و ارتقای سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان بیش از پیش بکوشند.

زهرا عرفان ظهر امروز در کمیته استانی کودک و نوجوان در بوشهر گفت: دشمنان برای گمراه کردن کودکان و نوجوانان، طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را پی می‌گیرند اما تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید با برنامه‌ریزی یکپارچه و هماهنگ با سازماندهی طرح‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه به حوزه کودک و نوجوان با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و تاثیرگذار بتوانند سطح فرهنگ عمومی و دینی کودکان و نوجوانان را ارتقاء دهند تا با نهادینه کردن باورهای دینی کودکان و نوجوانان از بروز ناهنجاری‌ها پیشگیری کنند.

عرفان افزود: متولیان حوزه کودک و نوجوان باید با شناسایی آسیب‌ها، استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت و توجه جدی به تربیت دینی، شکوفایی استعدادها، سلامت‌،تغذیه، بازی‌ها و تفریح سالم کودکان و نوجوانان بر پویایی و نشاط درونی آنان بیفزایند.

وی تصریح کرد: سازمان‌ها و نهادهای کودک و نوجوان‌محور در تقویت مبانی اعتقادی باورهای دینی کودکان و نوجوانان روستایی و شهری بیش از پیش بکوشند.

گفتنی است در نشست کمیته استانی، کودکان و نوجوانان حاضر خواسته‌های خود را مطرح کردند و اعضا نیز انجام ۱۰۰ فعالیت در ایام هفته کودک را اعلام کردند.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.