سطح وسیع تبلیغات صدا و سیما در استقبال بسیار از نمایشگاه کتاب موثر بود

۲۱اردیبهشت،

جمعیت بسیاری هر ساله به نمایشگاه کتاب می‌آیند این به عنوان یک رفتار شرطی با توجه به سطح وسیع تبلیغات صدا و سیما صورت می‌گیرد.

“محسن سلیمانی‌” داستان‌نویس در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی نمایشگاه کتاب باشگاه خبرنگاران گفت: هر ساله جمعیت بسیاری به نمایشگاه کتاب می آیند این بدرفتاری‌ شرطی تبدیل شده که با توجه به سطح وسیع تبلیغات صدا و سیما صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: تمام کسانیکه به نمایشگاه کتاب می روند به بازدید از کتاب و خرید کتاب نمی‌پردازند امسال کتابهای بسیاری به نمایشگاه نیامده بود و کتاب چاپ اول هم بسیار دیده نمی‌شود.
وی ادامه داد: سبب نیامدن کتاب های بسیار به نمایشگاه طولانی شدن روند بررسی کتاب و گرانی آن است در نمایشگاه کتاب با انبوه کتابهای درسی مواجهیم‌ تبلیغات کتاب‌های کمک‌درسی و درسی سکوت نمایشگاه را به هم می زند و حاشیه‌های نمایشگاه بیشتر از متن نمایشگاه است مرزبندی‌ که در نمایشگاه کتاب باید دقیق‌تر شود.
وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در کشورهای دیگر بازدید بیشتر از کتاب و دیدار با نویسندگان و ناشران است که این مهم در کشور ما کمتر تحقق می‌پذیرد همزمانی امتحانات دانشگاهها و مدارس با نمایشگاه کتاب سبب شده است تا این قشر کمتر از نمایشگاه استقبال کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.