سطل‌های زباله قفل می‌شود+فیلم

جام جم آنلاین: وضعیت اقتصادی اروپا روز به روز وخیم‌تر می‌شود همین وضعیت باعث شده تا نیازمندان به سراغ سطل‌های زباله بروند و غذای خود را از آن تهیه کنند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورو نیوز شهرداری شهر خرونا در شمال شرق اسپانیا تصمیمی گرفته که شاید خوشایند افراد بدون درآمدی که همه روزه در سطلهای زباله سوپر مارکتها به دنبال مواد غذایی هستند، نباشد و آن زدن قفل به این سطلهای زباله است.

شهرداری خرونا اعلام کرده برای مقابله با خطرات احتمالی استفاده این مواد غذایی فاسد برای مصرف کنندگان آن، این تصمیم را گرفته است.

مسئول یکی از سوپر مارکتهای این شهر با اشاره به این که مواد غذایی هستند که دارای یک تاریخ مصرف ترجیحی و نه واقعی هستند، می گوید: این بدان معنی است که این مواد هنوز قابلیت مصرف را دارند. این افراد هم بدنبال همین مواد هستند. اما دولت محلی و انجمنهای خیریه با آن مخالفند.

افزایش فقر ناشی از بحران اقتصادی در اسپانیا تعدادی از افراد کم درآمد را به رو آوردن به مواد غذایی تاریخ گذشته سوپرمارکتها واداشته است.

اما با این حال یک مسئول شهرداری خرونا اعلام کرده تدبیری اندیشیده تا کسانی که نیاز به مواد غذایی فوری دارند بتوانند با مراجعه به یک مرکز توزیع رایگان، یک بسته مواد غذایی اصلی را دریافت کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.