سعادتمند: انگیزه ها برای برد استقلال دو چندان است/ دوست نداریم زود برگردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انگیزه ها برای برد استقلال مقابل پاختاکور دو چندان است تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و افتخاری برای باشگاه‌مان کسب کنیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، احمد سعادتمند با تبریک پیروزی استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: بعد از مدت ها دل هواداران شاد شد و دل هواداران شاد شد و این شادی را به همه استقلالی ها در داخل ایران و سراسر دنیا تبریک می گویم. خوشحالیم که در کنار تیم هستیم و یک کار تیمی خوب را در بخش بازیکنان، کادرفنی، پزشکی و روابط عمومی انجام می دهیم. همه کنار هم برای رسیدن به هدف بزرگی هستیم.

او ادامه داد: ما پرافتخار ترین باشگاه ایران هستیم واین افتخار بزرگی برای باشگاه با قدمت ما است و امیدوارم با وجود همه کاستی ها مجدداً در بازی فردا شب مقابل پاختاکور سربلند بیرون بیاییم و این شادی را همه ایرانی ها جشن بگیرند. باتوجه به این که از نزدیک کنار بچه ها هستم و صحبت کوتاهی که با سرمربی داشتم، احساس می کنم انگیزه ها دو چندان است تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و افتخاری برای باشگاهمان کسب کنیم. این کار دور از دسترس نیست و دعای خیر هواداران در بازی فردا شب و مراحل بعدی خیلی می تواند به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حال و هوای مدیران استقلال پس از شکست الاهلی گفت: ما به عنوان یک هوادار مثل همه هواداران که با هر گل شاد می شدند، این شادی را بروز دادیم و دست خودمان هم نبود چرا که استقلال در خون و رگ هایمان است و با هر گل بازیکنان تیم، در پوست خودمان نمی گنجیدیم و ناخوداگاه ابراز احساسات می کردیم. دوستانی که روی سکو نشسته بودند همه خوشحال بودند و این ذاتی است و امیدوارم ادامه دار باشد.

او با بیان این که همه شرایطی که لازم بود برای یک تیم حرفه فراهم کنیم اکنون انجام شده است، گفت: خوشحالم که با تلاش همه در هتلی انحصاری قرارداریم و تیم آرامش خیلی خوبی دارد. امکانات فراهم است و همه چیز سر موقع انجام می شود. ان‌شاءالله با این شرایطی که فراهم است امیدوارم موفقیت های تیم ادامه دار شود. از هواداران می خواهم با همان نفس گرمشان و با دعای خیرشان در کنار تیم باشند چرا که همه اعضای تیم نیاز دارند از هواداران انرژی مثبت بگیرند.

سعادتمند در پایان اضافه کرد: ما استقلال هستیم و یک تیم بزرگ و با قدمت نامیده می شویم و شک ندارم با کمک هواداران مان روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود و به زودی اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد. دوست نداریم به زودی برگردیم و می خواهیم بمانیم و با دست پر به کشور برگردیم. پس از اتمام جام باشگاه های آسیا حرف های زیادی دارم که در بخش های مختلف به صورت مستند ارائه می کنم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.