سعداوی: راه‌آهن بسته بازی نمی‌کند

  نعیم سعداوی در خصوص آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: ما در چند مسابقه مستحق باخت و مساوی نبودیم، بخصوص بازی برابر مس کرمان. مس مقابل فولاد کاملا بسته بازی کرد و روی موقعیتی که خودمان به آنها دادیم به گل رسید.

وی افزود: در هر صورت تیم ما شرایط خوبی دارد. از راه آهن کاملا شناخت داریم و برای گرفتن سه امتیاز به تهران می‌آییم.  راه آهن در این مسابقه میزبان است و به همین خاطر بسته بازی نمی‌کند. این موضوع به ما کمک می‌کند تا از فضایی که پشت مدافعان این تیم بوجود می‌آید استفاده کنیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی استقلال و پرسپولیس هم تاکید کرد: تجربه می‌گوید تیمی که به لحاظ جایگاه پایین‌تر از تیم دیگر است و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته، حتما بازنده است. من این شرایط را تجربه کرده‌ام و با قاطعیت می‌گویم پرسپولیس از پیش بازنده نیست.

وی در پایان تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس در چند دربی گذشته احتیاط را کنار گذاشتند و به همین خاطر شاهد بازی‌های جذابی بودیم. امیدوارم در بازی روز جمعه هم هر دو تیم بازی تماشایی به نمایش بگذارند و حتی اگر قرار است مسابقه به تساوی بکشد، این مساوی پر گل باشد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در ششمین مسابقه خود در لیگ برتر فردا پنجشنبه میهمان تیم راه آهن است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.