سعدمحمدی: از کاظمی حمایت می‌کنم

۳۰ام بهمن ،

سعدمحمدی مدیرعامل جدید کارخانه ذوب‌آهن اصفهان روز قبل (دوشنبه) در تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن حاضر شد و با بازیکنان این تیم صحبت کرد. محمدی که پیش از این در شرکت مس هم علاقه خود را به فوتبال و ورزش نشان داده بود در ذوب‌آهن هم می‌خواهد تحولی در ورزش ایجاد کند.

به گزارش فارس، محمدی در مورد وضعیت باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: من بحث کلان دارم و بحثم جزئی‌نگری نیست. ذوب‌آهن می‌تواند پایه‌ای برای فوتبال و ورزش ملی کشور باشد، زیرا هم دارای ورزشگاه است هم امکاناتی در اختیار دارد که می‌تواند در ورزش هزینه کند. حیف است که چنین باشگاهی از بین برود. بحث من بحث کلان کشوری است. شاید من کمی دیر به ذوب‌آهن آمده‌ام اما در همین مقطع کنونی هم می‌خواهم به ذوب‌آهن کمک کنم تا به همان دلایلی که گفتم باشگاه ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند و کمک حال فوتبال ملی ایران باشد.

وی تصریح کرد: می‌دانم کار بسیار سختی است که ذوب‌آهن در این فصل در لیگ برتر بماند. اما باشگاهی که سابقه نایب‌قهرمانی آسیا را دارد می‌تواند از این مرحله سخت عبور کند و در لیگ برتر ماندگار شود تا فصل آینده با بحث‌های آموزشی تکنیک و تاکتیک روز دنیا همچنان بتواند به فوتبال کشور خدمت‌رسانی کند. در این راه همه باید دست به دست هم بدهیم هواداران و پیشکسوتان و همه کسانی که ذوب‌آهن را دوست دارند باید در این مسیر ما را کمک کنند.

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر گفت: ما ۸ امتیاز از داماش در لیگ برتر کمتر داریم و این خود نشان‌دهنده آن است که کار بسیار سختی داریم اما من روز دوشنبه با بازیکنان و مربیان تیم صحبت کردم و برای تیم وقت گذاشتم تا در تیم شرایط دیگری به وجود آید و آنها قول دادند تمام تلاش خود را برای موفقیت ذوب‌آهن انجام دهند.

سعدمحمدی در مورد شایعه تغییرات در مدیریت باشگاه ذوب‌آهن گفت: تغییرات طبیعی است به لحاظ مدیریتی تغییرات باید تعریف شده باشد. شاید فردا به من بگویند برو بنابراین هیچ مدیری نباید نگران تغییرات باشد بلکه لحظه تغییرات، شرایط و دلیل تغییرات باید شفاف و روشن باشد.

وی در مورد سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: من قطعاً از فرهاد کاظمی حمایت می‌کنم و امیدوارم با تغییر نگرشی که در باشگاه ایجاد شده است ایشان هم با آرامش خاطر بیشتری کار خود را ادامه بدهند.

وی در مورد خصوصی شدن ذوب‌آهن و اینکه دیگر مشکلی برای هزینه در تیم فوتبال وجود نخواهد داشت، گفت: این اتفاق در ذوب‌آهن افتاده است و انشالله دیگر هیچ مشکلی برای هزینه در باشگاه ذوب‌آهن نداریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.