سعدون‌زاده: نامه علیه هاشمی را امضا نکردم

۲۳اردیبهشت،

نماینده مردم آبادان گفت: در یکی دو جلسه اخیر نامه‌ای در مجلس دست به دست شد که در محکومیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود. بنده انتقاد محتوایی به این نامه داشتم و آن را امضا نکردم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد سعدون زاده با استناد به اصول ۸ و ۲۲ قانون اساسی گفت: طی یکی دو جلسه قبل از بعضی از دوستان سوء اخلاق دیده می‌شود.

وی خطاب به لاریجانی گفت: از شما می‌خواهم که بازتاب منفی چنین رفتاری را مدنظر قرار داده و برای آن تدبیری کنید.

این عضو کمیسیون انرژی گفت: در یکی دو جلسه اخیر نامه‌ای در مجلس در محکومیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دست به دست شد و در آن از نمایندگان خواستند تا این نامه را امضا کند. بنده ضمن آنکه انتقاد محتوایی به این نامه داشتم آن را امضا نکردم ولی مصیبت بدتری که اتفاق افتاده است اینکه تدوین‌کنندگان این نامه که این نامه را به خبرگزاری‌ها و بعضی پایگاه اینترنتی‌ها دادند نام بنده و بعضی دوستان دیگر را که این نامه را امضا نکردیم ذیل آن درج کردند.

سعدون‌زاده افزود: بنده و همفکرانم می‌دانیم که شجاعتم برگرفته از امام خمینی، مقام معظم رهبری و در دوران دفاع مقدس است و می‌توانم به جرات بگویم این نامه را امضا نکردم، ولی اسم بنده در خبرگزاری‌ها و پایگاه اینترنتی‌ها آمده است.

نماینده مردم آبادان تصریح کرد: از همکارانم در مجلس می‌خواهم تقوای اسلامی را رعایت کنند. از تدوین‌کنندگان این نامه که اعتبار نمایندگان را خرج می‌کنند، می‌خواهم ضمانت رفع شبهه‌ها و مسئولیت‌های حقوقی و سیاسی و بازتاب اجتماعی چنین کاری را قبول کنند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده آبادان، گفت: آقایان موقع امضای نامه دقت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.