سعیدی: تقابل دولت و مجلس خلاف مصالح نظام است

خبرگزاری آریا – نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اختلاف دولت و مجلس اگر به تقابل و عصبیت کشیده شود خلاف مصالح نظام است. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در حاشیه همایش علمی اندیشه مطهر در جمع خبرنگاران افزود: اگر اختلاف در سلیقه و برداشت است راهکارهایی مانند هیأت حل اختلاف وجود دارد و خواسته مردم هم از دولت و مجلس این است که شبانه روز برای مردم کار کنند و در خط ولایت باشند.
وی با اشاره به اینکه این خواسته مردم از همه قواست گفت: اختلافات موجب دلسردی مردم می شود و امیدوارم در یک سالی که به پایان دولت دهم مانده است هم رئیس جمهور در حفظ حریم مجلس ملاحظه و هم مجلس شرایط اجرا را درک کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اجرا دشوار است گفت: توقع از مجلس این است که هم وظیفه خود را انجام دهد و هم در ایجاد تسهیلات کمک بیشتری به دولت کند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پاسخ به پرسشی درباره اختلاف اصولگرایان در انتخابات گفت: این اختلاف ممکن است اختلاف سلیقه باشد که در این باره باید نصیحت و کمک کرد و تذکر داد تا با رفع اختلاف به وحدت برسند و نمی شود طرفی اصولگرا در مقابل طرف دیگر اصولگرا بایستد.
وی همچنین گفت: یکی از عوامل عقب نشینی استکبار در موضوع  هسته ای ، حضور مردم در مرحله نخست انتخابات مجلس نهم بود و دشمن فهمید که نظام از پشتوانه مردمی برخوردار است بنابراین  حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات نیز اثبات می کند که مردم در هر مرحله ای همراهند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: مشارکت و رأی هدفمند مردم می تواند موجب شود که ترکیب مجلس نهم بهتر از مجلس هشتم باشد و با ارزیابی که داریم تاکنون نیز این امر محقق شده است و اگر مردم با مشارکت هدفمند در این مرحله رأی دهند مکمل حضورشان در مرحله قبلی خواهد بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.