سعید داور پناه: گرگان را دست کم گرفتیم/ دعوت نشدنم به تیم ملی سلیقه مربی است

۲۸ام بهمن ،

ملی‌پوش تیم بسکتبال همیای زنجان سبب باخت برابر شهرداری گرگان را دست کم گرفتن این تیم عنوان کرد.

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت همیاری زنجان و شکست برابر شهرداری گرگان در پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: حریف را دست کم گرفته بودیم. با آمدن بازیکن خارجی فکر می‌کردیم راحت می بریم و به همین سبب تمرکز بازیکنان از دست رفت. از طرف دیگر گرگانی‌ها با حمایت هواداران خود انرژی بسیاری داشتند و فوق‌العاده‌ عمل کردند. در دفاع نیز خوب بودند و بالاخره پیروز شدند. شهرداری گرگان در این مسابقه از فرصت‌هایش استفاده کرد و از غفلت‌های ما بهره برد.

ملی‌پوش همیاری زنجان ادامه داد: البته در این بازی داوران نیز می‌توانستند منصفانه تر عمل کنند. در هر حال اصلی‌ترین سبب باخت ما دست کم گرفتن حریف بود و حالا باید با تمرکز بیشتری در خانه به میدان برویم و برنده شویم. آن مسابقه در شب رویایی گرگانی‌ها بود، اما در زنجان شرایط فرق خواهد کرد. همان اندازه که گرگان از تماشاگرانش استفاده کرد ما نیز استفاده خواهیم کرد.

بسکتبالیست پست دو و سه همیاری زنجان با اشاره به تماشاگران گرگانی به ایسنا گفت: تماشاگران گرگانی باید حرمت‌ها را حفظ کنند. در طول بازی به من، پویا تاجیک و مهدی اسماعیلی فحاشی می‌کردند، هر چه می‌خواستند گفتند و کسی ساکت‌شان نمی‌کرد. شاید سال بعد من به گرگان بروم و بخواهم بازی کنم، اما این شرایط ذهنیت بازیکنان را خراب می‌کند. مطمئن باشید در زنجان شش یا هفت هزار تماشاگر به سالن خواهد آمد، ‌اما هیچ کس فحاشی نمی‌کند، واقعا ندیده بودم هواداران آنقدر فحاشی کنند.

داورپناه دربارهٔ بازیکن خارجی دوم همیاری نیز بیان کرد: بازیکن خوبی است، اما به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود. او امتیاز آور است و در بازی‌های آینده خودش را نشان خواهد داد. امیدوارم در دو بازی بعدی با گرگان خودمان را نشان دهیم و به نیمه نهایی برسیم.

داورپناه در پاسخ به این سوال که آیا دربارهٔ دعوت نشدن به تیم ملی نظری نداری؟ بیان کرد: پس از جام ملت‌های ووهان به تیم ملی دعوت نشدم. برای غرب آسیای اردن نیز خط خوردم، اما به سبب مصدومیت اوشین ساهاکیان دوباره به رقابت‌ها رفتم. نظر خاصی ندارم چرا که سلیقه مربی است. مربی تیم ملی هر بازیکنی را که بخواهد دعوت می‌کند و من تمام تلاشم را می‌کنم تا هر زمان که لازم شد به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.