سعید شهروز با رپرتوار تازه به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سعید شهروز ۲۶ دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

سعید شهروز، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که این کنسرت ۲۶ دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این خواننده در ادامه افزود: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های قبلی برای مخاطبان اجرا می‌کنم و قرار است قطعاتی که مخاطبان با آن خاطره دارند توسط اعضای گروه اجرا شود؛ زیرا من بعد از چند سال به صحنه می‌روم و دوست دارم این کنسرت تداعی‌گر خاطره‌ها باشد.

شهروز خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های پسرم، معبد، گلابتون، جون من و جون شما، نقره داغ، غزلک، پسرای مشرقی، ستاره پوش و…..برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین قرار است چند ترک تازه و چند قطعه لری در این کنسرت به همراه اعضای گروه اجرا کنیم.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: همچنین برای قطعات، سازبندی‌های متفاوت و متنوع در نظر گرفته شده است زیرا قصد داریم این اجرا راهی دوباره برای برگزاری کنسرت‌های متعدد و انتشار یافتن آلبوم‌های تازه باشد.

سعید شهروز در پایان گفت: همچنین آلبوم تازهم در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

گفتنی است، سعید شهروز خواننده صاحب سبک و پرطرفدار ایرانی است که فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد که کارهایش تاکنون مورد استقبال هواداران و منتقدین قرار گرفته است.

سال ۱۳۷۸ با ارائه “پسرای مشرقی” اولین آلبومش را منتشر کرد و بعد از یکی دو سال و با ارائه دومین کار شهروز پسرای مشرقی به موفقیت خوبی رسید. آوار و سفر از کارهای زیبای این آلبوم بودند.

همچنین آلبوم‌های دیگری از جمله های پسرم، معبد، گلابتون، جون من و جون شما، نقره داغ، غزلک، ستاره پوش و… از این خواننده انتشار یافته است که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.