سعید شهروز در سبک اسلو رمانتیک می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مجید رضازاده، آهنگساز و تنظیم کننده از انتشار یافتن آلبوم مشترک خود و سعید شهروز خبر داد.

مجید رضازاده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ، از همکاری مشترک خود با سعید شهروز خبر داد و به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تازهترین همکاری من با سعید شهروز در قالب یک آلبوم موسیقی منتشر و روانه بازار موسیقی می گردد.

این آهنگساز در ادامه گفت: بعد از همکاری در یک قطعه که با سعید شهروز داشتم، تصمیم گرفتیم تازهترین ساخته ها و اجراهای خود را در قالب یک آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی کنیم. این آلبوم هم اکنون در مرحله تولید است و ساخت بعضی از قطعات آن به پایان رسیده است.

وی تاکید کرد: در این آلبوم من و سعید شهروز آهنگسازی کرده ایم و ترانه های بعضی از قطعات را نیز سروده ایم. در این آلبوم علاوه بر اینکه چند قطعه را به صورت دوصدایی اجرا می کنیم، قطعات دیگر را به صورت انفرادی اجرا می کنیم اما در واقع یک آلبوم منتشر می کنیم.

رضازاده افزود: از قطعات ساخته شده، یک قطعه مشترک درسبک اسلورمانتیک است که قرار است آن را به شکل مجزا منتشر کنیم. این قطعه طی همین روزهای پاییزی منتشر می گردد و به دست علاقه مندان خود می رسد. آلبوم مشترک من و سعید شهروز که شامل ۱۰ قطعه است، تا پایان سال منتشر و روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه گفت: یک آلبوم نیز از ساخته های من با ترانه هایی از اهورا ایمان به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد. در این آلبوم بیشتر قطعات را من ساخته ام و فضایی کاملا نو و به روز شده را تجربه کرده ام.

رضا زاده در پایان با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت موسیقی کنونی کشور گفت: بازار موسیقی از نظر انتشار یافتن آلبوم بسیار راکد است و در این خصوص نمی توان کاری از پیش برد. زمانی بود که همه خواننده ها برای انتشار یافتن آلبوم تلاش می کردند این در حالی است که امروزه همه به انتشار یافتن یک قطعه بسنده می کنند. متاسفانه از خواننده های قدیمی فقط چند نفر می باشند که الان مشغول کار می باشند و مابقی از دور خارج شده اند. عدم حضور این دوستان خلا بزرگی را در جامعه موسیقی به وجود آورده است که امیدوارم به زودی رفع شود.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.