سفارت آمریکا در «بروکسل» تخلیه شد

پلیس بلژیک پس از مشاهده یک خودروی مشکوک در اطراف سفارت آمریکا در «بروکسل»، ساختمان این سفارتخانه را از وجود کارکنان تخلیه کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات و پلیس بلژیک گزارش دادند که به دنبال مشاهده یک خودروی مشکوک در اطراف سفارت آمریکا در بروکسل، ساختمان این سفارتخانه را تخلیه کردند تا این خودرو را مورد بازرسی قرار دهند.

«ویکتور سیدابراس» سخنگوی هیأت آمریکا در اتحادیه اروپا اعلام کرد: من تأیید می‌کنم که ساختمان سفارت تخلیه شده است. یک خودروی مشکوک دیده شده است.

وی اعلام کرد که ساختمان هیأت آمریکا در اتحادیه اروپا و همچنین سفارت آمریکا در بلژیک تخلیه شده است.

«بلگا»، خبرگزاری بلژیک گزارش کرد که پلیس بلژیک چندین مسیر اصلی در خارج از شهر را مسدود کرده و منطقه امنیتی حومه سفارت آمریکا را محاصره کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع بلژیک اعلام کرد که کارشناسان خنثی‌سازی بمب در حال بازرسی دو خودروی مشکوک حاوی بطری‌های گاز در نزدیکی سفارت آمریکا در مرکز بروکسل هستند.

«دیدیر دو ویردت» سخنگوی وزارت دفاع بلژیک گفت: تا جایی که من می‌دانم دو خودروی مشکوک دیده شده است که یکی از آنها در نزدیکی سفارت آمریکا و دیگری نزدیک وزارت دفاع بلژیک پارک شده بود. ظاهراً بطری‌های گاز داخل این خودروها قرار داده شده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.