سفارشی سازی کامل صفحه ورود به سیستم ویندوز ۷ با Logon Workshop

بیشتر ما واقعا دوست نداریم که مدت زمان طولانی بر چیزی پافشاری کنیم؛ چرا که به تدریج خسته کننده می شود. به همین ترتیب، تماشای صفحه ورود به سیستم در هر بار شروع و آغاز به کار رایانه تان می تواند یکنواخت و خسته کننده شود. متاسفانه ویندوز هیچ نوع ابزار اختصاصی برای سفارشی سازی صفحه ورود به سیستم ارائه نمی کند، اما طیف گسترده ای از برنامه های شخص سوم (third-party) برای این منظور، با گزینه های سفارشی سازی مختلف همچون تغییر دادن پس زمینه صفحه ورود به سیستم، مجموعه و تنظیم دکمه ورود به سیستم، متن و نام تجاری وجود دارد. هرچند، تمامی این ابزارها با مجموعه ای از هر یک از این گزینه ها، نمی آیند. Logon Workshop یک سفارشی ساز صفحه ورود به سیستم برای ویندوز است که خود را از دیگر برنامه های سفارشی سازی صفحه ورود به سیستم با گستردگی اش متمایز می سازد. این ابزار به شما اجازه سفارشی سازی کامل صفحه ورود به سیستم تان از کاغذ دیواری تا آرایش و ظاهر هر یک از عناصر صفحه را می دهد. این برنامه چند نمونه الگوهای طراحی صفحه ورود به سیستم را ارائه می کند که می توانید با استفاده از آنها صفحه های سفارشی خودتان را به سرعت ایجاد کنید.

پنجره اصلی، پنج نمونه صفحه ورود به سیستم را نشان می دهد که شامل یک صفحه ورود به سیستم همانند ویندوز ۸ ، و یک صفحه از پیش تنظیم شده پیش فرض برای بازگشت به صفحه ورود به سیستم بومی یا اختصاصی ویندوز است. برای استفاده از هر یک از صفحه های ورود به سیستم، آن را انتخاب کردو و روی دکمه اجرا (Apply) در پایین پنجره کلیک کنید.

برای ویرایش هر یک از صفحه های ورود به سیستم، یکی را که مایل به سفارشی سازی آن هستید انتخاب کنید و روی ویرایش (Edit) بزنید. پنجره جدیدی نمایان خواهد شد، که تمامی گزینه های قابل تنظیم همچون تغییر دادن تمامی دکمه ها در صفحه ورود به سیستم (دسترسی، دستور، ژنتیک، خاموش کردن و دکمه تثبیت گذرواژه) را به شما نشان می دهد. شما حتا می توانید موقعیت و ابعاد این دکمه ها را تغییر دهید.

کاشی کاربری نیز می تواند مطابق با میل تان سفارشی سازی شود. شما می توانید ابعاد آن را نیز تغییر دهید و حالت های بیکاری (idle)، کلیک و شناوری موشواره (mouse hover) آن را انتخاب کنید.

این همه اش نیست. همان گونه که پیش از این اشاره شد، برنامه به شما اجازه تغییر هر جنبه و نمایی از صفحه ورود به سیستم را می دهد، و این شامل نوار گزینه ها، پنجره، نوار پیمایش (Scroll)، متن و پس زمینه وضعیت (Status) است. برای ایجاد صفحه ورود به سیستم سفارشی خود، دکمه جدید در صفحه اصلی برنامه را بزنید و یک نام مناسب برای تنظیمات صفحه ورود به سیستم جدید را وارد کنید. پس از انجام این کار، یک صفحه ورود به سیستم جدید به فهرست موجود در ستون کناری سمت چپ اضافه خواهد کرد، که به شما اجازه استفاده از ویرایشگر برای ایجاد عناصر رابط کاربری جدید، تغییر ابعاد آنها، موقعیت، و افزودن متن و غیره را می دهد.

Logon Workshop احتمالا جامع ترین سفارشی ساز صفحه ورود به سیستمی است که تاکنون با آن مواجه شده ایم. با توانایی سفارشی سازی تمامی عناصر، شما می توانید صفحه ورود به سیستم ویندوز تان را با طراحی منحصر به فرد خودتان بسازید. این برنامه از هر دو نگارش ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوز ۷ پشتیبانی می کند. ما آن را روی ویندوز ۷ ، ۶۴ بیتی آزمایش نمودیم.

برای دریافت این برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Logon-WorkShop.shtml

منبع: AddictiveTips

ماخذ: گویا آی تی

مطالب مرتبط

  • حل مشکل نمایش صفحه مشکی در هنگام شروع به کار ویندوز ۷
  • هرچیزی را که می خواهید در استارت اسکرین ویندوز ۸ قرار دهید
  • ساخت دیسک سفارشی ویندوز ۷ همراه با آپدیت‏ها
  • نسخه های جدید Photo Gallery و Movie Maker
  • دانلود آخرین پیش نمایش ویندوز ۸ نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ( فایل ISO )

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.