سفرهای نوروزی در استان سمنان ۴/۲۸ درصد افزایش یافت

۰۹اردیبهشت،

ˈداود سعدیˈ روز یکشنبه با تأکید بر اینکه این آمار نشان دهنده افزایش تمایل استفاده مسافرین از ناوگان عمومی جاده ای است افزود: با آغاز طرح نوروزی از بیست و چهارم اسفند تا شانزدهم فروردین، ۲۳ تیم گشت نظارتی حمل و نقل جاده ای بمنظور کنترل نامحسوس ترافیک جاده های استان سمنان به خصوص در ایام اوج تردد جاده ای فعال بوده اند.

وی گفت: با فروش بیش از ۱۵ هزار بلیط اینترنتی توسط شرکتهای حمل و نقل مسافر در سال با رشد ۳۰۰ درصدی آن نسبت به مدت مشابه در سال قبل مواجه بوده ایم که این آمار نشانه رضایتمندی مردم و استفاده بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

سعدی اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال کمترین سفر انجام شده در دوم فروردین ماه با ۳۵۱ سفر و جابجایی سه هزار و ۶۲۸ مسافر و بیشترین سفر در بیست و چهارم اسفند با ۸۰۸ سفر و هشت هزار و ۱۸۷ نفر جابجایی مسافر انجام شده است.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان و افزایش اتوبوس های VIP به هفت دستگاه در این استان تصریح کرد: بررسی فرم های نظرسنجی و پیامک های ارسالی از سوی مسافرین حاکی از استقبال خوب آنان از این نوع سرویس ها است که صرفه اقتصادی بسیاری نیز به دنبال دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، نصب برچسب سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ در ناوگان مسافربری برای دریافت نظرات، چاپ تعداد سه هزار نقشه راهنمای سفر، بازدید از جاده ها و برداشت نقایص جاده ای با همکاری پلیس راه و اداره کل راه و ترابری، توزیع فرمهای نظرسنجی از مسافرین، امداد رسانی به تعداد ۴۵ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در راه مانده و دچار نقص فنی سایر استانها در جاده های استان، بازدید از شرکتهای حمل و نقل مسافر و انجام هماهنگی های لازم بین دستگاههای مرتبط و امدادی در محورهای استان را از جمله فعالیت های طرح نوروزی در این اداره کل دانست.ک/۱

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.