سفر به منچستر بدون بلیط و گذرنامه!

یک سخنگوی فرودگاه منچستر گفته که تعدادی از ماموران، به حالت تعلیق در آمده اند. وزیر امور حمل و نقل برتیانیا این اتفاق را به شدت نگران کننده خوانده است.

 بولتن نیوز : یک پسربچه یازده ساله بدون گذرنامه، بلیت یا کارت پرواز، از فرودگاه منچستر سوار هواپیمایی شد که راهی رم بود.

 
او لابه لای خانواده هایی که از ترمینال ۱ فرودگاه منچستر به سوی خروجی های پرواز می رفتند، از بخش های بازرسی فرودگاه گذشته بود.
 
بر اساس گزارش ها این اتفاق زمانی کشف شد که هواپیما وسط آسمان بود و برخی از مسافرانی که مشکوک شده بودند، به خدمه هواپیما خبر دادند.
 
یک سخنگوی فرودگاه منچستر گفته که تعدادی از ماموران، به حالت تعلیق در آمده اند. وزیر امور حمل و نقل برتیانیا این اتفاق را به شدت نگران کننده خوانده است.
 
سخنگوی فرودگاه منچستر به بی بی سی گفت که این پسربچه از بخش بازرسی عبور کرده و هیچ کس از او نخواسته که مدارک سفرش را ارائه کند.
 
به گفته او، “این پسر یکراست به سوی اولین هواپیمایی که مسافر سوار می کرد رفته بود. او هنگام خروج مسافران از سالن فرودگاه هم از چشم ماموران سالن در رفته است.”
 
بازنگری فوری
 
به گفته سخنگوی فرودگاه، “به وضوح مشخص است که در بخش بازرسی و هنگام گذر از درب خروجی، مدارک سفر مسافران به درستی و با دقت بررسی نشده است.”
 
جاستین گرینینگ، وزیر حمل و نقل بریتانیا گفته است: “من نقض موارد ایمنی و امنیتی را بسیار بسیار جدی می دانم. به همین دلیل، فورا در حال بررسی این نکته هستیم که در فرودگاه منچستر و خطوط هواپیمایی جت۲، دقیقا چه اتفاقی افتاده است.”
 
یک سخنگوی خطوط هوایی جت۲ گفت که روز سه شنبه، پسری یازده ساله از بخش بازرسی فرودگاه منچستر بدون مدارک لازم از خروجی ها عبور کرده و سوار هواپیمایی که عازم رم بوده، شده است ولی بازرسی بدنی درباره او به صورت کامل انجام شده است. ما بررسی کاملی درباره این رخداد جدی را آغاز کرده ایم و ماموران مرتبط با این اتفاق، از کار معلق شده اند.”
 
این پسر صحیح و سلامت به خانواده اش بازگردانده شده است.
 
گفته می شود که او از خانه فرار کرده بوده است.
 
سه شنبه شب، پس از فرود هواپیما در فرودگاه رم، او با هواپیما به منچستر و نزد خانواده اش باز گردانده شده است


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.