سفر تیم ملی فوتبال به آفریقای جنوبی

Vakonesh.Com   c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b117 سفر تیم ملی فوتبال به آفریقای جنوبی
سفر تیم ملی فوتبال ایران به اردوی آفریقای جنوبی با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.
 تیم ملی فوتبال ایران در حالی ساعت ۴ بامداد امروز (یکشنبه) عازم اردوی آفریقای جنوبی شد که این سفر با حواشی مختلفی همراه بود.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال برای انجام امور شخصی زودتر از اعضای تیم و در ساعت ۲۱ شنبه شب عازم دبی شد تا بعد از رسیدن تیم ملی به امارات برای ادامه سفر به سوی آفریقای جنوبی به این تیم ملحق شود.

* پسر کی‌روش هم بامداد یکشنبه تهران را ترک کرد. او به همراه ۲ دوست دیگرش در فرودگاه حاضر شد، از خاطرات خوبش در مناطق دیدنی و تفریحی تهران، همراهی با پدر در طول هفته اخیر و بیزینس پیش‌رویش در ترکیه گفت و ایران را ترک کرد.

* سردار آزمون بازیکن تیم ملی زودتر از سایر بازیکنان و جداگانه به فرودگاه آمد. این بازیکن انجام امور مربوط به روادید را دلیل حضور زودهنگام در فرودگاه اعلام کرد و تاکید داشت که اردوی آفریقای جنوبی برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بسیار تاثیرگذار است.

* علی کریمی در هنگام ورود تیم ملی به فرودگاه با اشاره به اینکه فرصتی برای صحبت وجود ندارد، آرزو کرد تیم ملی فوتبال اردوی مفیدی در آفریقای جنوبی داشته باشد که دستاورد آن به تیم ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا کمک کند.

*سروش رفیعی به دلیل مشکل خدمت سربازی همراه با تیم ملی به فرودگاه نیامد. همچنین محمد نوری هم در فرودگاه متوجه شد که ممنوع الخروج است و این موضوع به شدت او را ناراحت کرد.

* به درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال، پیگیری وضعیت رفیعی و نوری جهت حل مشکل و اعزام هرچه سریعتر آنها به آفریقای جنوبی از امروز (یکشنبه) در دستور کار مسئولان فدراسیون قرار خواهد گرفت.

* همانند اردوی قبلی تیم ملی در تهران، با حضور مسئول رسانه‌ای تیم ملی، نظم خوبی در زمینه پوشش خبری آخرین وضعیت این تیم پیش از سفر به آفریقای جنوبی وجود داشت.

*میکو تنها دستیار خارجی سرمربی تیم ملی بود که همراه با کاروان تیم ملی عازم آفریقای جنوبی شد.

* تیم ملی فوتبال پس از سفر به دبی از دبی عازم ژوهانسبورگ مرکز آفریقای جنوبی و محل برگزاری اردوی خود خواهد شد.

The post سفر تیم ملی فوتبال به آفریقای جنوبی appeared first on ممتاز نیوز | وب سایت خبری و سرگرمی ممتاز نیوز.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.