سفر دکتر روحانی به نیویورک مایه مباهات هر ایرانی است

فروردین ۱۴۰۳

کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه به مناسبت سفر ریاست‌جمهوری به نیویورک و دستاوردهای تاریخی این سفر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب ممتاز نیوز، کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه به مناسبت سفر غرورانگیز ریاست‌جمهوری به نیویورک و دستاوردهای تاریخی این سفر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مواضع تاریخی و گفتمان مدبرانه  ریاست محترم جمهور و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سفر نیویورک، دستاوردی شگرف و مایه مباهات هر ایرانی است.

تدبیر دولت و اولویت بخشی به منافع ملی ملت ایران در مذاکرات و گفتگوهای این سفر در سایه سیاستگذاری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گامی مهم در گسترش فرهنگ تدبیر، اعتدال و امید به شمار می‌رود.

قطعا اتفاقهای این سفر امید ایجاد شده در میان فرزندان نسل انقلاب و جوانان ایرانی را نسبت به آینده‌ای روشن‌تر و پرافتخارتر مضاعف کرد و اعتماد جوانان ایرانی را به این دولت بیش از پیش فزونی بخشید.

کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه ضمن تکریم مواضع حکیمانه و شجاعانه دولت در پافشاری بر حقوق حقه ملت ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی و تمجید رویکردهای تازه دستگاه دیپلماسی در مدیریت اختلافات  ایران و آمریکا این موفقیت‌های چشمگیر را به ملت شریف و بزرگ ایران تبریک و تهنیت می‌گوید.

امید آن می‌رود که با پیگیری همین رویه شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش ملت ایران در این مسیر باشیم.

گفتنی است رئیس‌جمهور کشورمان پس از سفری ۵ روزه به نیویورک، دقایقی پیش با استقبال رسمی مسئولان کشوری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.