سفر غیر منتظره کامرون به افغانستان

“دیوید کامرون ” نخست وزیر انگلیس در سفری غیر منتظره به افغانستان بر افزایش بودجه ی نظامی انگلیس برای تامین تجهیزات نظامیان انگلیسی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ دیوید کامرون با یک فروند هواپیمای نیروی هوایی سلطنتی انگلیس وارد افغانستان شد و با نظامیان انگلیسی در این کشور دیدار کرد.

دیوید کامرون در گفتگو با خبرنگار شبکه ی رویترز گفت: در زمینه ی حمایت از نظامیان انگلیسی باید بگویم که من قطعا از نیروهای مسلح انگلیس و اقدامات آنها حمایت کامل خواهم کرد. ما از این نظامیان می خواهیم که نهایت تلاش خود را از جانب ما انجام دهند اما به نظر من به نفع همه است که بودجه ی دفاعی انگلیسی بودجه ای باشد که بتوانیم با ارائه ی تجهیزات برای نظامیان خود از آنها حفاظت کنیم. ما اکنون بهترین خودروهای زرهی را برای نظامیان خود داریم که در تاریخ انگلیس سابقه ندارد.

نخست وزیر انگلیس که به داخل یکی از چادرهای نظامیان انگلیسی در افغانستان رفته بود از آنها پرسید که از حضور در افغانستان چه حسی دارند و آنها هم پاسخ دادند که حس خوبی دارند و اوضاع خوب است!

براساس این گزارش ، نخست وزیر انگلیس درباره تامین امنیت رقابت های المپیک دوهزار و دوازده لندن هم گفت:ما وقتی مسئله المپیک در میان است باید خود را برای هرگونه تدابیر احتیاطی آماده کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که المپیک در امنیت برگزار می شود. من از اقدامات ارتش انگلیس برای تامین امنیت المپیک قدردانی و تشکر می کنم . به نظر من ارتش در حال انجام دادن کاری بسیار عالی است . اگر لازم باشد که گام های بیشتری هم برداشته شود ما این گام ها را برخواهیم داشت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.